خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

اقتصاد مقاومتی در سایه جهاد اقتصادی محقق می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان و پایوران گردان رزمی امام حسین(ع) این شهرستان، تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه را در سایه جهاد اقتصادی دانست.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۴۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به اهمیت جهاد در دین اسلام، گفت: جهاد امر مقدسی است که اگر جهاد و حکم الهی درباره آن نبود، کیان اسلام در معرض خطر قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه بیشترین آیات قرآن پس از معاد، درباره ی جهاد و فضیلت های آن است، خاطرنشان کرد: قرآن جهاد را سرلوحه اعمال مسلمانان معرفی می‌کند چراکه جهاد فی سبیل الله موجب نجات از گرفتاری و بدبختی مسلمانان و مایه سربلندی و آزادگی آن ها است.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به تاکید های مکرر رهبر فرزانه انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: باید با تکیه بر توانمندی های داخلی در عرصه علمی و به کارگیری نیروهای جوان، جهادی اقتصادی را همچون دوران دفاع مقدس رقم زده و بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

وی افزود: اقدامات جوانان در دوران دفاع مقدس در بهره برداری از امکانات و تجهیزات مورد نیاز به خوبی انجام شد و در حال حاضر نیز می توان این توانمندی را در عرصه اقتصاد مقاومتی به کار گرفت.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: برای تحقق شعار امسال رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، باید از هرگونه شعار پرهیز کرده و با گام های عملی و وحدت، در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز بسیج آمادگی دارد تا در عرصه‌های مختلف از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع کند، افزود: حضور با صلابت بسیجیان در عرصه‌های مختلف پس از دوران جنگ تحمیلی، اثبات‌کننده آمادگی کامل این نیرو از انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان به ولایت مداری و ولایت پذیری ملت ایران تاکید کرد و گفت: رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و همدلی و ولایتمداری ملت ایران، رمز پیروزی و موجب عدم تحقق نقشه های پلید دشمن می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها