برنامه سازی آمریکایی ها برای دولت راستگویان!

حمایت رادیوی سازمان سیا از حسن روحانی

رادیو فردا معتقد است، روحانی مردی که می‌داند ولی نمی‌تواند، به گونه ای از رییس جمهور دفاع می کند که گویی وی قهرمان همه مسائل کشور بوده ولی اجازه و توانایی کار را از ایشان گرفته اند.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

خبرگزاری بسیج- اخبار ویژه

رادیو فردا یک ایستگاه رادیویی فارسی‌زبان است که به هزینه سازمان سیا اداره می‌شود. این رادیو شاخه ایرانی رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی است که مرکز آن در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد.

این رادیوی بیگانه در دفاع تمام عیار از رییس جمهور چنین می نویسد:حسن روحانی رییس دستگاه اجرایی ایران در شرایطی آخرین سال دوره ریاست جمهوری خود را آغاز می‌کند که کارنامه اقتصادی‌اش، از دیدگاه بخش مهمی از افکار عمومی کشور، با تردیدها و حتی انتقادهای شدید روبرو است.

نکته دیگر از نگاه این رادیوی حامی رییس جمهور ضعف گفت‌وگوی تلویزیونی رییس جمهوری از نادرست بودن آمار و ارقام فراوانی که او بر آنها تاکید می‌کرد، منشا نمی‌گرفت.

در قسمتی دیگر این رادیو اشاره دارد به اینکه " در میان همه کسانی که طی سال‌های بعد از انقلاب بر کرسی ریاست دستگاه اجرایی جمهوری اسلامی تکیه زده‌اند، هیچ یک به اندازه حسن روحانی با مسایل اقتصادی ایران و جهان آشنا نیست."


ارسال نظرات
آخرین اخبار