خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس

نظارت و کنترل مجاری تغذیه فکری بسیج در تولید و انتشار صورت می‌گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فردوس گفت: نظارت‌ محتوایی و کنترل فعالیت های فرهنگی به منظور جلوگیری از انتشار متون، نشریات و کتب بی‌هدف، کم‌اثر، بی‌برنامه، تکراری و غیر ضروری و ایجاد ضمانت‌های لازم برای کنترل مجاری تغذیه فکری بسیج در تولید و انتشار صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۷۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی غلامی  کارگاه آموزشی تایید محتوا در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس، رسالت دفتر تایید محتوا صحه گذاشتن بر محتوای یک اثر فرهنگی تبلیغی براساس سیاست‌های برنامه‌ای و ضوابط تخصصی توسط مرجع قانونی و ذی‌صلاح قبل از چاپ و تولید و توزیع نشریات و فعالیت‌های فرهنگی دانست.

 غلامی افزود: امروزه حجم وسیعی از فعالیت‌های فرهنگی در رده‌های مختلف سپاه و بسیج در حال انجام است که نیاز به نظارت محتوایی و کنترل دارد که این وظیفه به دفاتر تایید محتوا واگذار گردیده است .

مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه فردوس خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها به منظور جلوگیری از انتشار متون، نشریات و کتب بی‌هدف، کم‌اثر، بی‌برنامه، تکراری و غیر ضروری و ایجاد ضمانت‌های لازم برای کنترل مجاری تغذیه فکری بسیج در تولید و انتشار صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام غلامی گفت : با توجه به اهمیت تایید محتوا ، کارگاه آموزشی با حضور مهدی مزگی نژاد کارشناس تایید محتوای استان  جهت  فرماندهان ، مدیران عقیدتی و نظارت ، مسئولین فرهنگی و اجتماعی و مدیران فضای مجازی حوزه های مقاومت برگزار گردید .

وی افزود : هدف از برگزاری این کارگاه ارتقاء توان تحلیلی و ارزیابی مخاطبین کارگاه در تایید محتوا و بررسی محصولات فرهنگی و هنری می باشد.

در پايان كارگاه که به همت دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس برگزار شد؛ از مباحث مطرح شده آزمون بعمل آمد و به تعدادی از شركت كنندگان جوايزي اهدا گرديد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها