خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز:

دشمنان در صدد تضعیف پشتوانه مردمی نظام هستند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست روشنگری پایگاه شهید مطهری(ره) حوزه الزهرا(س) این ناحیه گفت: دشمنان با راه های مختلف درصدد تضعیف پشتوانه مردمی نظام هستند.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۱۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی افزود: استکبار از آغاز انقلاب هر چه در توان داشت برای نابودی نظام جمهوری اسلامی به کار برد ولی یکی از عواملی که همه نقشه های نظام سلطه را بی اثر گذاشته، حضور با صلابت مردم در صحنه های مختلف بوده است.

وی اظهار داشت: به گفته عده زیادی از کارشناسان اگر یکی از توطئه هایی که غرب تاکنون علیه نظام جمهوری اسلامی عملی کرده برای دیگر کشورها اتفاق می افتاد- البته تاریخ نیز بیانگر برخی از آن ها بوده-آن نظام کاملا از هم می پاشید.

ارسلانی تاکید کرد: به لطف الهی و رهبری مدبرانه امام خامنه ای و ایستادگی مردم شجاع ایران موجب شده این درخت تنومند پس از 37 سال همچنان استوار و پا برجا باشد.

فرمانده سپاه ولایت همچنین خاطرنشان کرد: البته دشمنان با درک این مطلب دست از شرارت خود برنداشته اند و همچنان با روش ها و نقشه های دیگر درصدد این هستند که پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند و این نکته نباید مورد بی توجهی قرار گیرد و مسئولان برای اجرایی شدن منویات رهبری و حل بیکاری و رکود و برخی دیگر از مشکلات مردم کمر همت ببندند تا این حربه دشمن نیز با شکست روبرو شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها