خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: کلاس داوری درجه 3 شطرنج از 6 لغایت 11 شهریور به میزبانی شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۳۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: هیات شطرنج در نظر دارد یک دوره کلاس داوری درجه 3 با همکاری فدراسیون شطرنج ایران از تاریخ 6 شهریور ماه به مدت 6 روز در شاهرود برگزار نماید.

وی افزود: هزینه شرکت در کلاس داوری درجه سه بر اساس دستور العمل فدراسیون شطرنج برای هر نفر 1،450،000 ریال که این مبلغ می بایست تا 5 شهریورماه به شماره حساب 0109571010007 بانک ملی به نام هیات شطرنج شاهرود واریز گردد و رسید آن جهت تکمیل ثبت نام تحویل دفتر هیئت شطرنج شاهرود واقع در خیابان فردوسی جنب باشگاه ناصر بیاری شود.

محمدی خاطر نشان کرد: دوره آموزش داوری درجه 3، 40 ساعت (در دو نوبت صبح و بعدازظهر) برگزار می شود و کسانی که می خواهند ثبت نام نمایند باید تصویرشناسنامه، تصویر کارت ملی پشت ورو، تصویر آخرین مدرک تحصیلی حداقل دیپلم ، عکس 4×3 جدید ، کپی کارت پایان خدمت (برای آقایان)، شماره عضویت در سیستم جامع فداراسیون شطرنج را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: اسامی قبول شدگان در سایت فدراسیون اعلام و پس از پرداخت هزینه صدور گواهی نامه از طریق سیستم جامع فدراسیون صادر و به وسیله پست ارسال می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود همچنین با اشاره به برگزاری همایش استعدادیابی اسکیت در شاهرود گفت: این همایش با حضور پرشور دختران و پسران به همراه خانواده های آنها در استادیوم تختی شاهرود برگزار گردید.

وی ادامه داد: این استعدادیابی توسط مربیان مجرب هیات اسکیت شهرستان شاهرود در سه رده سنی زیر 8 سال، 8 تا 12 سال و بالای 12 سال در دو قسمت دختران و پسران انجام پذیرفت و نفرات انتخاب شده به تیم شهرستان دعوت می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها