مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در آیین بدرقه کاروان راهیان نور حوزه های محلات این شهرستان حضور بسیجیان در راهیان نور و خدمت به شهدا را یک موهبت الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رجب احمدی گفت : مناطق عملیاتی ، مناطق مقدس و متبرک به خون شهداء هستند که خلوص نیت رزمندگان و شهداء دراین مناطق موج می زند.

وی خاطرنشان کرد : هرچند به ظاهر جنگی در جریان نیست ولی واقعیت این است که ما هنوز با دشمنان دین خدا در حال جنگیم ونوع جنگ و ابزار جنگی تغییر یافته است و دشمنان اسلام با وسایل و امکانات مختلف جهت نفوذ در دین و اعتقادات مردم وارد عمل شده اند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: باتوجه به اينکه دشمنان انقلاب همه تلاش خود را معطوف به بي هويت کردن جوانان و از بين بردن اعتقادات پاک مذهبي آن ها کرده اند، اردوهاي راهيان نور در جهت پرورش روح حماسي و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان بسيار ضروري است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ راهیان نور برآمده از فرهنگ عاشوراست، به همین علت انسان با یک سفر چند روزه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدا متحول می‌شود، این نمونه ای از ویژگی تحولی و تربیتی راهیان نور است.

این مقام مسئول، حضور آحاد مردم جامعه بويژه بسيجيان در سرزمين هاي نور و تجديد ميثاق دوباره با شهدا و آرمان هاي بلند آنان را از برنامه هاي فرهنگي سپاه و بسيج دانست و اضافه کرد: اينان با پا گذاشتن جاي پاي رزمندگان و شهدا، خود را در برابر هجمه هاي مستمر و بي وقفه دشمنان بيمه خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اهمیت رسالت راهیان نور در نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس گفت: امیدواریم با همت و همدلی مسئولان بتوانیم در تداوم راه شهدا با بصیرت قدم برداریم، چراکه در این راه فقط می توان با بصیرت، بینش و آگاهی و خلوص نیت وارد میدان شد .

کاروان راهیان نور حوزه های محلات سپاه جلفا با دو اتوبوس و به تعداد 120 نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام و از یادمان های شهدای گمنام ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات