فرماندار تفت گفت : در هفته دولت بيش از ۷۰ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۵۰ ميليارد ريال در این شهرستان به بهره برداري می رسد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۱۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، محمود زارع رشكوييه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام رجايي و باهنر و همه شهداي شاهد و همچنين تبريك فرا رسيدن هفته دولت اظهارداشت : شهداي والامقام دولت بويژه شهيدان گرانقدر رجايي و باهنر، الگويي ماندگار براي همه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم است و سيره و سلوك متعالي اين بزرگواران به عنوان فرهنگي اصيل و اسلامي بايد در همه زمينه‌ها ترويج شود.

وی با تاكيد بر اقدامات صورت گرفته در عرصه هاي مختلف براي تعالي روزافزون شهرستان، به افتتاح و بهره‌برداري بيش از 70 پروژه با اعتباري بالغ بر 250 ميليارد ريال در هفته دولت امسال اشاره كرد و افزود: اين پروژه ها در بخشهاي گازرساني، جهاد كشاورزي، مخابرات، راه و شهرسازي، آب و فاضلاب روستايي، بنياد مسكن، ميراث فرهنگي، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، كتابخانه هاي عمومي، شركت شهركهاي صنعتي، صنعت، معدن و تجارت، شركت دهياري‌ها، برق، فرهنگ و ارشاد اسلامي و دانشگاه شهيد آيت ا... مطهري(ره) مي‌باشد كه اميدواريم با بهره برداري رسمي از آنان شاهد تسريع در پيشرفت شهرستان تفت باشيم.

زارع تصریح کرد: پروژه افتتاح گازرساني به روستاهاي فخرآباد، احمدآباد رشتي و دشت آباد، كلنگ زني مدرسه خيري در شهرك جانبازان و افتتاح دو باب مدرسه مهمانشهر تفت، بهره برداري از طرح‌هاي آبياري كم فشار و تحت فشار و واحد پرورش گاو شيري شركت پگاه، پروژه هاي مختلف مخابراتي، آسفالت و بهسازي معابر و خيابان‌هاي مختلف شهري و روستايي، افتتاح رسمي داروخانه شبانه روزي تفت، افتتاح چهار واحد توليدي با اشتغالزايي مستقيم بيش از 100 نفر و افتتاح مجتمع فرهنگي فاطميه زردين از مهم ترين پروژه هايي است كه در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار تفت در ادامه با اشاره به خدمات دولت در بخش هاي مختلف، خواستار اطلاع رساني و تبيين اين اقدامات از سوي رسانه ها و اصحاب انديشه و قلم براي مردم شد و افزود: بيان و تبيين خدمات چشمگير دولت، جاري كننده روح اميد و نشاط در جامعه بوده و مردم را براي ادامه اين مسير روشن و موفق، اميدوارتر خواهد ساخت.

وي در پايان بر توجه ويژه به تحقق "اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل" در اقدامات و فعاليتها تاكيد كرد.

ارسال نظرات