خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید این ناحیه گفت: به علت تهاجم فرهنگی عمیق دشمنان ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی مهمترین نیاز کشور است.
کد خبر: ۸۷۴۰۴۳۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن(ع) در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه این ناحیه گفت: یکی از جبهه‌های اصلی درگیری ما با نظام سلطه، جبهه فرهنگی است.

کاظمی ادامه داد: حدود و زوایای تهاجم فرهنگی به واسطه رهنمودهای سکاندار انقلاب اسلامی تا میزان زیادی برای ما روشن شده و این واقعیت باید به شکل یک تهدید جدی پذیرفته شود.
این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، در بزنگاه سخت تاریخی قرار داریم، کشور ما این میدان سخت را در برهه‌ای از زمان و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران تجربه کرده است.
وی با بیان این نکته که ایران توانسته است از گذزگاه های سخت تاریج عبور کند گفت: به خواست خدا و رهبری و هدایت امام راحل، وحدت و یکپارچگی، در هم تنیدگی و همبستگی ملت و قرار گرفتن در یک جبهه واحد موجب شد تا بتوانیم از این گذرگاه و گردنه سخت عبور کنیم.
فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) افزود: امروز کشور در عرصه جنگ نرم در فضای پیچیده‌ای قرار دارد و این فضا با عناوین و ادبیات متفاوتی از جمله شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، جنگ هوشمند از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده و ایشان اعتقاد دارند ظرفیت‌های جبهه مومن در جامعه پراکنده هستند و باید با تلاش و همت در صحنه فرهنگی حضور موثر داشته باشند.
وی با اشاره به لزوم ایجاد قرارگاه‌ مرکزی فرهنگی، تصریح کرد: نظام سلطه به صورت شبکه‌ای در این جبهه فعالیت می‌کند اما متاسفانه ما در بسیاری از موارد به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنیم.
کاظمی ادامه داد: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی اصلی‌ترین نیاز کشور است و این قرارگاه‌ها باید در همه استان‌ها دایر شوند تا بتوانیم از ظرفیت جبهه مومن و متعهد انقلاب اسلامی که دغدغه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب را دارند، بهره ببریم.
وی با اشاره به برخی بازی‌های سیاسی اذعان کرد: برخی بازی‌های سیاسی که برای ملت سودی نداشته و نخواهند داشت، موجب شده تا نتوانیم در عرصه جبهه متراکم فرهنگی قرارگاه مرکزی را به وجود بیاریم.
فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن(ع) با بیان اینکه ظرفیت ایجاد قرارگاه متمرکز فرهنگی در استان قزوین وجود دارد، اضافه کرد: امروز باید قرارگاه مرکزی فرهنگی انقلاب به وجود بیاید تا سرمایه‌های نظام بتوانند به صورت تهاجمی و دفاعی برعلیه جبهه متخاصم مقاومت کنند.
کاظمی با یادآور شدن همبستگی و اتحاد همه اقشار در سال‌های جنگ، تصریح کرد: هم اکنون اصلی‌ترین مشکل انقلاب به صورت کوتاه مدت و مقطعی مساله اقتصادی است؛ اما اگر مسائل فرهنگی حل شود در عرصه اقتصادی نیز موفق تر عمل خواهیم کرد و در عرصه سیاسی نیز مخاطرات کمتری خواهیم داشت.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها