خبرهای داغ:
حجت الاسلام «رضی» در نماز جمعه شهرستان اسفراین گفت: فاجعه تلخ منا نمایی دیگر از بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود است که منا را قربانگاه حجاج لب تشنه مسلمان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۲۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج : امام جمعه موقت اسفراین با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در مسجد اعظم امام خمینی(ره) گفت: آگاهی از مفهوم حج و شرایط وجوب آن و شرط وجود استطاعت اخلاقی برای میزان مقبولیت حج ضروری است.

حجت الاسلام «رضی» افزود: لازمه مقبولیت حج رشد، تعالی و پویایی و بالندگی استطاعت اخلاقی و نابودی رذایل اخلاقی است.

وی با تسلیت شهادت جانسوز باقرالعلوم امام محمد باقر (ع)  افزود: پیشوایان دینی حق هدایت و ارشاد بر گردن ما دارند، بنابراین بر ما لازم است نه تنها رفتار خدایی، سلوک الهی و خط توحیدی آنان را فراموش نکنیم بلکه حافظ آن و به آن پایبند باشیم.

امام جمعه موقت اسفراین با تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، روز عرفه و نیایش را روز علم به معرفت الهی توصیف و خاطر نشان کرد: علمای اسلامی و فضلای حوزه های علمیه باید تصویر درستی از سیمای الهی به مردم ارائه دهند هم چنان که وظیفه دارند  تصویر درستی از اسلام ناب محمدی ارائه دهند.

وی با محکومیت فاجعه تلخ منا و گرامیداشت یاد و خاطره مهاجران الی الله و شهدای فاجعه منا، تصریح کرد: حاکمان نابخرد آل سعود مسجدالحرام و منا را قربانگاه حجاج جهان اسلام قرار دادند و بی  شرمانه رسم میزبانی از ضیوف الرحمان را به جای آوردند.

امام جمعه موقت اسفراین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: شجره خبیثه آل سعود شایستگی اداره حرمین شریفین را ندارد.

وی عنوان کرد: کشورها و دولت های اسلامی باید عربستان سعودی و حکام آل سعود را سر جای خود بنشانند.

وی با تبریک عید سعید قربان عنوان کرد: عید سعید قربان جلوه گاه اطاعت پذیری ابراهیم خلیل الله و  تجلی گاه اخلاص و ایثار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها