خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در بسیج گفت: امروز در عرصه بین المللی مافیای صهیونیستی اجازه زندگی همراه با آرامش و رفاه را به مسلمانان نمی‌دهد و مسلمانان در چنین شرایطی باید با حفظ وحدت در برابر استکبار و نقشه‌های شوم آنها ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۴۵۶۷۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
مافیای صهیونیستی اجازه زندگی همراه با آرامش و رفاه را به مسلمانان نمی‌دهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی جمعه شب در یادواره شهدای پایگاه 5 شهید حسینیان که در مسجد فاطمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز شاهد اقدامات مختلفی از سوی استکبار در سطح منطقه هستیم اظهار کرد: امروز در عرصه بین المللی شاهد هستیم که مافیای صهیونیستی اجازه زندگی همراه با آرامش و رفاه را به مسلمانان نمی‌دهد و مسلمانان در چنین شرایطی باید با حفظ وحدت در برابر استکبار و نقشه‌های شوم آنها ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر مقابله با بسیج در کشور از گذشته وجود داشته و همچنان نیز چنین تفکری وجود دارد، بیان کرد: مخالفت با بسیج مخالفت با انقلاب و اسلام است و امروز متاسفانه شاهد هستیم که برخی تفکر مقابله با بسیج را دنبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در بسیج با بیان اینکه بسیج زمینه‌ساز پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است بیان کرد: نباید از هیچ تلاشی برای کمک به بسیج کوتاهی شود و حمایت از بسیج امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش و کوشش بسیجیان دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای کشور به ارمغان آمده است، خاطرنشان کرد: بسیجیان با اخلاص و بدون دیدگاه مادی در مسیر خدمت به نظام تلاش می‌کنند و منشأ خیرات و برکات بسیاری بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور جوانان بسیاری بودیم که هر کدام در عرصه‌های علمی بسیار درخشان و سرآمد بودند ولی وقتی که مسأله دفاع از میهن اسلامی پیش آمد از همه هستی و جان و مال خود گذشتند و لباس رزم پوشیدند.

تویسرکانی با بیان اینکه انسان باید در انجام امور نیت خود را خالص کرده و برای جلب رضایت الهی تلاش کند گفت: خداوند به اعمال با نیت خالص اجر ویژه‌ای می‌دهد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم قم از جمله احمدامیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از تمبر یادبود تأسیس پایگاه شهید حسینیان رونمایی شد.

تقدیر از مسوولان سابق پایگاه شهید حسینیان و تقدیر از حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها