خبرهای داغ:
سرهنگ محمد رضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از 50 برنامه محوری و 985 برنامه از سطح پایگاه ها ، نواحی، حوزه های مقاومت ، گردان های بیت المقدس و گردان های عاشورا خبر داد
کد خبر: ۸۷۴۸۷۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ در آغاز هفته دفاع مقدس سرهنگ محمد رضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت گفت ؛ در استانه سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس شعار <ما آماده ایم> را محوری ترین شعار مطرح کرد و دفاع مقدس را قطعه ای طلایی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت؛ امروزه این افتخار را مدیون شهدا ، رزمندگان ، جانبازان و آزاده های 8 سال دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ محمد رضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از 50 برنامه محوری و 985 برنامه از سطح پایگاه ها ، نواحی، حوزه های مقاومت ، گردان های بیت المقدس و گردان های عاشورا خبر داد و این برنامه ها رو به صورت روز شمار این طور گفت که روز چهار شنبه 31 شهریورماه با رژه نیروهای مسلح در سطح استان آغاز می شود.
روز پنجشنبه همزمان با تکریم از سربازان وظیفه غبار روبی مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را در دستور کار قرار خواهیم داد.
روز جمعه تحت عنوان معنویت ، وحدت ملی ، خانواده و سلامت همزمان با کل کشور در سراسر استان از ساعت 7 صبح از مسیر هایی که تعیین شده انجام خواهد شد و در ادامه این برنامه پر نشاط مسابقات فرهنگی، تجلیل از خانواده های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به پایان خواهد رسید.
روز شنبه نقش جوانان در عرصه دانش و پژوهش ، بحث آغاز مدارس و دانشگاه ها را در پیش رو داریم که راویان و رزمندگان گرانقدر با حظور در مدارس و دانشگاه ها به روایت خاطرات دفاع مقدس می پردازند تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش به این نسل منتقل شود.
یکشنبه اقتصاد مقاومتی ، پشتیبانی مردمی ، اصناف و آمادگی دفاعی و افتتاح پروژها را در دستور کار داریم.
دوشنبه تجلیل از پیشکسوتان ، رزمندگان و جانبازان را داریم که در جلسه ای به مناسبت پیروزی عملیات ثامن الائمهاز این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.
سه شنبه روز بصیرت افزایی ، دشمن ستیزی و بیداری اسلامی است که در تبیین موضوع انقلاب اسلامی و وحدت ملی به این موضوعات خواهیم پرداخت.
چهرشنبه تجلیل از فرماندهان ، مسئولان ، حماسه آفرینان و ولایت مداران و  در ادامه نقش زنان در دفاع 8 سال دفاع مقدس را خواهیم داشت.
سرهنگ شجاع در بحث بازسازی واقعه غدیر خم گفت ؛ این واقعه مبارک را در دوشهرستان فاروج و جاجرم خواهیم داشت.
معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در پایان گفت؛ برای عموم شهروندان خراسان شمالی هم در این هفته از دهکده مقاومت بسیج 5 شب برنامه های متنوع از سیمای خراسان شمالی تدارک دیده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها