خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر صدور انقلاب اسلامی زمین گیر شده است، گفت: شهدا همواره مایه خیر و برکت هستند و انقلاب را بیمه می کنند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ مصطفی رستمی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس هفته پاسداشت ارزش‌ها و ایثارگری، جانبازی و گذشت‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی بیان داشت: رژیم بعث عراق اهدافی را دنبال می کرد و قبل از اینکه حمله کنند قرداد الجزایر را جلوی دوربین‌های تلویزیونی پاره و اعلام کرد که به این قرداد پایبند نیستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: صدام به دنبال این بود که اروند رود را که شاهرگ اقتصادی عراق است تصاحب و به شهرهای نفت خیز ایران را دست پیدا کند و امروز نیز داعش در سوریه به دنبال تصاحب و دست پیدا کردن به منابع نفتی مردم مظلوم و ستمدیده سوریه است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر صدور انقلاب اسلامی زمین گیر شده است، گفت: استکبار به دنبال این بود کسی پیدا شود و این انقلاب را در نطفه خفه کند و شخصی به نام صدام را انتخاب کردند و می‌خواستند تاثیرات انقلاب اسلامی را در دنیا کم کنند اما این اتفاق نیفتاد.

رستمی تصریح کرد: حدود 36 سال از دفاع مقدس می‌گذرد اما دشمنان با انحاء مختلف دنبال این بودند که این انقلاب را زمین گیر کنند بنابراین غائله‌های مختلفی را به وجود آوردند اما نتوانستند.

وی ادامه داد: حتی منافقین که 17 هزار نفر از مردم عادی و نظامی و دولتی را به خاک و خون کشیدند اما نتوانستند و نمی‌توانند این گونه به اهدافشان برسند چراکه این انقلاب بنا به فرموده حضرت امام (ره) قرار است زمینه‌ساز انقلاب جهانی امام عصر(عج) باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن متجاوز طی 8 سال جنگ آسیب بسیاری به مملکت رساند، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس 230 هزار نفر شهید تقدیم این انقلاب شد که 4 هزار نفر معلم، 36 هزارنفر دانش‌آموز، 2 هزار و 700 نفر روحانی، 4 هزار و 300 نفر شهیده زن و 320 هزار جانباز و 45هزار نفر آزاده و 25هزار نفر مفقودالاثر که تاکنون 6 هزار نفر برنگشته‌اند.

وی با اشاره به شهدای غواص یادآور شد: شهدا همواره مایه خیر و برکت هستند و امروز نیز که در مناسبت‌های مختلف شاهد بازگشت شهدا به میهن اسلامی هستیم، اثرگذار بوده و انقلاب را بیمه می کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم می‌روند که انقلاب بیمه شود و درخت انقلاب را آبیاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات