خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری زنان و مادران شهدا و برگزاری چنین آئینی ضروری است چراکه قدردانی از این قشر، قدردانی از شهدا است.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۵۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در جمع حلقه‌های صالحین مرکز مقاومت قهاوند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایران تازه انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده بود و هنوز نیروی نظامی سازماندهی نشده و تجهیزات کافی نبود، صدام پیروزی خود را در جنگ قطعی می‌دید.

وی گفت: رهبری و مدیریت امام راحل، جانفشانی رزمندگان، پشتیبانی مردم انقلابی و روحیه و تفکر شهادت طلبی از عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در غلبه بر دشمنان بود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در ادامه با اشاره به دستاوردهای جنگ هشت ساله برای ایران اسلامی بیان داشت: از دستاوردهای دوران دفاع مقدس می‌توان به حفظ تمامیت ارضی ایران، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، همچنین حفظ استقلال و عزت ایران و توسعه علمی و تکنولوژی نظامی اشاره کرد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها سبب از بین رفتن جزیره ثبات غرب در منطقه شده بود بلکه تمام الگوها و هنجارهای مورد نظر غرب در منطقه را با خطر مواجه کرد.

حسینی شاخص با بیان اینکه صدام فریب توطئه خارجی را خورده و جاه طلبی او باعث اجرای این نقشه استکباری شده بود، گفت: عراق با حمایت دیگر کشورها که هریک تا حدی که در توان داشتند از قبیل کمک مالی، نیروی انسانی ، تجهیزات و غیره به ایران حمله کرد اما در برابر اراده قوی ملت ایران و رزمندگان اسلام شکست خورد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن اضافه کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری زنان و مادران شهدا برگزاری چنین آئینی ضروری است چراکه قدردانی از این قشر، قدردانی از شهدا است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف بلندمدت انقلاب اسلامی بالا بردن پرچم اهل‌بیت(ع) در سراسر دنیا بود که اگر این هدف در درون انقلاب اسلامی وجود نداشت دیگر مفهومی به نام شهادت کاربرد نداشت.

وی خاطرنشان کرد: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم است و باید از زحمات خانواده گرانقدر شهدا که چشم و چراغ هدایت ملت هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات