خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۵۱۲۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه بسیج بجنورد از اجرای بیش از 500برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است.

سرهنگ عباس نیکبخت در گفت‌و‌گو با روابط عمومی ناحیه بسیج بجنورد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و جان فشانی رزمندگان و شهدا است، اظهار داشت: ما باید این پیام را به نسل آینده منتقل کنیم تا بتوانیم در برابر آسیب ها و تهدیدات دشمن مصون بمانیم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بجنورد تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و دفاع همه جانبه است و ما خون بسیاری دادیم تا به آن آرمان که مورد نظر داشتیم برسیم و در حال حاضر آرامشی را که در کشور داریم مدیون همان خون شهداست.

وی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در گرامیداشت دوران پرافتخار دفاع مقدس با شعار محوری "ما آماده‌ایم" برنامه‌های این ایام طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها باهدف حفظ و نظر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

نیکبخت ادامه داد: غبارروبی قبور شهدای دفاع مقدس، مراسم رژه موتوری، مراسم رژه پیاده نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدای شهرستان، نواختن زنگ ایثار در مدارس شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست های روشنگری و پیاده روی بزرگ خانوادگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بجنورد است.

فرمانده ناحیه بسیج بجنورد برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین، برگزاری صبحگاه مشترک، اجرای بیش از چندین برنامه مختلف توسط پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان، برپائی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بجنورد دانست.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از چهارشنبه 31 شهریور ماه آغاز و تا چهارشنبه هفتم مهرماه ادامه دارد، بیان کرد: در این ایام مقرر شد تا تمام ادارات جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم در این هفته، با ناحیه ی بسیج بجنورد همکاری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها