مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

جوانان باید با حضور در جبهه‌های فرهنگی، دین خود را به کشور ادا کنند

خبرگزاری بسیج: مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جنگ هنوز به پایان نرسیده، گفت: امروزه شاهد هجمه‌های فرهنگی و جنگ با سلاح‌های سرد و غیرجنگی در فضای سایبری هستیم که جوانان به عنوان فرزندان انقلابی باید با حضور در جبهه‌های فرهنگی، دین خود را نسبت به کشور ادا کنند.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی مصائبی یادآوری کرد: در دوران دفاع مقدس حملات از جانب دشمن به صورت فیزیکی بوده و با استفاده از سلاح‌های مختلف انجام می‌شده که جوانان نیز حضوری فیزیکی در جبهه‌ها داشته و با رشادت‌های بی‌دریغ خود امنیت امروز جامعه را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس، بیان کرد: وظیفه‌ سنگینی در این خصوص بر عهده‌ اقشار مختلف جامعه است و ما هرگز نمی‌توانیم دین خود را به شهدای دوران دفاع مقدس ادا کنیم.

وی از برگزاری آیین جامع یادبود شهدا از سوی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: در این راستا همه امامزاده‌های استان را مزین به تصاویر شهدا کرده‌ و از خانواده‌های شهدا و بسیجیان نیز قدردانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصائبی تاکید کرد: کسانیکه در جنگ حضور داشتند باید تجارب خود را در اختیار نسل جدید قرار داده و از ذهن جوانان که در مسیر عقاید غلط رسانه‌های دشمن هستند، رفع ابهام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها