خبرهای داغ:
همزمان با عید سعید قربان و در پیش داشتن کنگره ی 3000 شهید استان خراسان شمالی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه"علیه السلام" و فرمانده ناحیه بسیج بجنورد به منظور گرامیداشت یاد شهدا با حضور در منزل شهید اهل سنت «مصطفی کریمی» نسبت به مقام شامخ خانواده شهید ادای احترام کرد
کد خبر: ۸۷۵۳۶۱۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج بجنورد؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه"علیه السلام" و فرمانده ناحیه بسیج بجنورد با خانواده شهید اهل تسنن"مصطفی کریمی" دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه"علیه السلام" و فرمانده ناحیه بسیج بجنورد انجام پذیرفت،پدر شهید کریمی با گویش ترکمنی که داشت خاطراتی از پسر شهیدش برای جمع بیان نمودند.

در ادامه برادر شهید کریمی از دورانی که با برادرش بود خاطرات ورزشکار بودن آقا مصطفی را میگفت؛برادر شهید افزود:ما در دوران قبل از شهادت با مصطفی به باشگاه جودو می رفتیم که من مربی مصطفی بودم،بعد از مدتی که مصطفی فنون جودو کاری را آموخت. از لحاظ جسمانی بدنش آماده شده بود.

که با این وجود با هم کشتی میگرفتیم و من جدیت و چیرگی او را در ورزش می دیدم،برادر شهید در ادامه افزود مصطفی در دوران جنگ در گردانی که بود به بروسلی گردان معروف شده بود.

این برادر شهید با شیرینی کلامی که داشت گفت:من فرزندی 21 ساله دارم که در سن 21سالگی نامش را تغییر داده و نام مصطفی را برای او انتخاب کردیم.

در پایان تابلوی یادبود شهید مصطفی کریمی به خانواده ی شهید اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها