خبرهای داغ:
معاون نیروی هوافضای سپاه در گفت‌و‌گو با تسنیم:
معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مطرح‌شدن برخی اظهار نظرها مبنی بر کنار گذاشتن توان موشکی و نظامی گفت: مطرح کردن این اظهارنظرها بازی کردن در پازل دشمن است تا دشمنان ما بتوانند اهداف خود را به پیش ببرند.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۱۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین یزدی درباره مطرح شدن برخی از اظهار نظرها مبنی بر کنار گذاشتن توان موشکی و نظامی برای دستیابی به پیشرفت اقتصادی اظهار داشت: اظهار نظرهایی مبنی بر اینکه برخی از کشورها با کنار گذاشتن توان نظامی توانسته‌اند پیشرفت اقتصادی داشته باشند این‌گونه نیست، بلکه این کشورها بر اثر جنگ جهانی دوم، امکانات نظامی خود را از دست دادند و توان نظامی خود را کنار نگذاشتند.

وی افزود: اگر بخواهیم به اسلام و قرآن عمل کنیم، آیه 60 سوره انفال مبنی بر «و اعدّوا لهم مااستعطم من قوة...» برای ما کافی است، این آیه ما را به آمادگی نظامی در برابر دشمنان فرامی‌خواند؛ مسلمانان با پیروی از قرآن باید خود را آماده کنند تا دشمن جرأت حمله نداشته باشد.

معاون فرهنگی نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما با هدف حمله به کشورهای دیگر به تقویت نیروها و تجهیزات نظامی نمی‌پردازیم، بلکه قصد ما بازدارندگی است تا با عمل به آیه شریفه قرآن کریم بتوانیم از خود و از مستضعفین جهان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک اگر بخواهیم تجهیزات نیروی نظامی خود را کنار بگذاریم، یک روز هم نمی‌توانیم به‌روی پای خود بایستیم و دشمن همه چیز ما را تصاحب می‌کند.

یزدی تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از مذاکرات هسته‌ای، برجام 2 و 3 یعنی توقف تکنولوژی موشکی و توقف مقاومت منطقه‌ای را مطرح می‌کنند و بیان اظهار نظرهایی که بوی کنار گذاشتن توان نظامی را می‌دهد، یک فتنه است، دشمن قصد دارد تا ما تجهیزات نظامی را کنار بگذاریم تا به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی جاسوس در بدنه نظام اسلامی گفت: دشمن با هزینه و فرستادن عناصر خود به کشور، به‌دنبال نفوذ است و اگر هشیار نباشیم بدون شک دشمن به ما امان نداده و بلاهای بدی را بر سر ملت ایران می‌آورد چراکه از ملت ایران زخم خورده است.

معاون فرهنگی نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: مطرح شدن سخنانی این چنین از برخی افراد، بازی کردن در پازل دشمن است تا با انتشار این مطالب در جامعه، دشمنان ما، اهداف خود را پیش ببرند و به نابودی نظام اسلامی بیندیشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها