معاون سپاه کربلا: به مناسبت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و اصحاب و اولاد طاهرش، پاسداران و بسیجیان ستاد سپاه کربلا هر صبح با حضور در حسینیه عاشقان کربلا ساری به سوگواری خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۱۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج عنوان کرد: پاسداران و بسیجیان مازندرانی عاشق و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام  نجات بخش امام (ع)  با آغاز ایام شهادت سومین پیشوای مسلمانان جهان علاوه بر عزاداری در مساجد و تکایای محلات، در ادارات هم، یاد امام حسین(ع) را با قرائت زیارت عاشورا، روضه و مرثیه زنده نگه می دارند.
 سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی گفت: پاسداران و بسیجیان ستاد سپاه کربلا امسال را هم در جوار شهدای غواص و خط شکن به یادگار مانده در حسینیه عاشقان کربلای ساری  به سوگواری خواهند پرداخت.
 معاون سپاه کربلا افزود: مراسم عزاداری شهادت امام حسین(ع) در دهه اول محرم  از ساعت 7 الی 8:30 صبح ایام کاری برای کارکنان سپاه کربلا و ناحیه مرکز مازندران برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مراسم برنامه های مختلفی اعم از زیارت عاشورا، روضه خوانی و مرثیه خوانی در رثای آن امام همام و اصحاب و اولاد پاکش به اجرا در می آید.
 سرهنگ رضایی تیله نوعی اهم برنامه های عزاداری سپاه کربلا در دهه اول محرم الحرم  را به این شرح معرفی کرد:
دوشنبه 12 مهر مصادف با اول محرم الحرام، 1438هجری قمری با موضوع امام حسین علیه السلام، الگوی عملی اسلام ناب محمدی(ص)، با روضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین طاهری و مرثیه خوانی میثم نجفی.
سه شنبه13مهر مصادف با دوم محرم الحرام، با روضه خوانی حضرت آیه الله طبرسی و مرثیه خوانی سیدکاظم عباسپور.
چهارشنبه14مهر مصادف با سوم محرم الحرام با موضوع، افول غیرت دینی زمینه ساز حادثه عاشورا با روضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین جعفری دادستان انقلاب مازندران و مرثیه خوانی اسماعیل نجفی.
پنج شنبه 15مهرمصادف با چهارم محرم الحرام با موضوع نقش بی تفاوت ها در حادثه عاشورا با مرثیه خوانی سیدرحمان میرزاده.
شنبه 17مهر مصادف با ششم محرم الحرام با موضوع ضرورت و اهمیت امر معروف و نهی از منکر، با روضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین پیشنمازی و مرثیه خوانی محمد محسنی.
یکشنبه 18مهر مصادف با هفتم محرم الحرام با موضوع ولایتمداری یاران امام حسین علیه السلام، باروضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین قلی پور و مرثیه خوانی حاج عباس اکبرنژاد.
دوشنبه 19مهر مصادف با هشتم محرم الحرام، با موضوع کوتاهی خواص طرفدار حق در حادثه عاشورا، با روضه خوانی حجه الاسلام والمسلمین روحانی و مرثیه خوانی سیدمجتبی یداللهی.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها