مسئول اردویی بسیج کرمانشاه در گفت‎و گو با «بسیج»:
سرهنگ یوسفی راد گفت: بسیج در قبال انقلاب و اسلام مسئولیت های خطیری را به گردن دارد و باید در عرصه فرهنگی و سیاسی بتواند در مقابل دشمن ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۵۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
سرهنگ علی یوسفی راد مسئول اردویی بسیج سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص چگونگی تاثیرگذاری بسیج در جوانان برای تحقق آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج با برنامه های متنوع و جمع کردن نوجوانان و جوانان در کنار هم سعی در آگاه کردن آنها به محیط پیرامون شان و همچنین مسائل سیاسی داخلی و خارجی کشورمان را دارد تا هر شخصی بتواند به سهم خود برای مقابله با تهدیدات دشمن از آمادگی لازم و کافی برخوردار باشد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج از آحاد مردم تشکیل شده و یک نهاد مردمی است طبیعتا می تواند مردم را به سرمنزل اصلی که یعنی آگاهی دهی و بصیرت افزایی سوق دهد.

سرهنگ یوسفی راد تاکید کرد: بسیج در قبال انقلاب و اسلام مسئولیت های خطیری را به گردن دارد و چه در عرصه فرهنگی و چه سیاسی، این بسیج است که باید در مقابل جنگ نرم و هجوم دشمنان در عرصه های مختلف نمایان شود.

 مسئول اردویی بسیج کرمانشاه در پایان اظهار داشت: این بسیج بود که توانست جنگ را مدیریت کرده و تهدید دشمن را دفع نماید و بسیج همچنان در عرصه های مختلف سیاسی،اقتصادی و اجتماعی پیشگام است.
 
خبرنگار: بهزاد مهرکش
ارسال نظرات