خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی

برگزاری همایش نقش اصناف در امنیت

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی همایش نقش اصناف در امنیت در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۹۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش امنیت و اصناف به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اصناف و بازاریان و مسئولین شهرستانی در سالن هلال احمر شاهرود برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده نیروی انتظامی شاهرود در سخنانی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان در راه اشاعه فرهنگ خود پیشگیری در مسائل امنیتی بهره مند شد، اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی همه باهم برای امنیت و آرامش نامگذاری شده است تا بتوان در سایه تعامل و همدلی به وحدت ملی رسید.

وی افزود: اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی در به ثمر رساندن میوه انقلاب به عهده داشتند و اکنون نیز در عصر صلح و سازش همسنگر یگان نیروی انتظامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شاهرود بیان کرد: همایش نقش اصناف در امنیت، سرآغازی است بر تفاهم و مشارکت هر چه بیشتر مردم و بازاریان در برقراری نظم و امنیت در شهرستان که هر چه این پیوند مستحکم تر باشد اقتصاد پویاتر خواهیم داشت.

اشرفی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس بهترین پشتیبان جبهه ها اصناف و بازاریان بودند و اثبات کردند می تواند با حمایت‌های بی دریغ مسئولان و همت مردم به بسترهای امنیت اجتماعی در جامعه رسید.

وی افزود: شهرستان شاهرود به لحاظ امنیت در جایگاه بسیار مطلوبی قرار دارد که با همدلی و برنامه ریزی می توان در سامان بخشی نظم و امنیت پویاتر عمل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شاهرود گفت: امروز یگان انتظامی در غالب اجرای برنامه‌های متنوع سعی در شناسایی و ارتقای تعامل بین مردم و نهادهای نظامی دارد چرا که فراهم آوردن این زیر ساخت می تواند کشور را به لحاظ امنیتی سرآمد همه دولت ها و ملت ها کند لذا باید همه مسئولان دستگاه های اجرایی با ایجاد پیمان رابطه دوسویه با نهادهای انتظامی در ایجاد امنیت در کشور سهیم شوند.

در این مراسم فرماندار شاهرود و رئیس پلیس امنیت اجتماعی استان سمنان نیز در سخنانی بر اهمیت نقش مردم و اصناف در برقراری امنیت پایدار تاکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار