مسئول تربيت و آموزش عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان:

بصير باشيم با لگد دشمن از خواب بيدار نشويم

مسئول تربيت و آموزش عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان با اشاره به توطئه هاي دشمنان در برهه كنوني عليه اسلام و ارزشهاي آن گفت: بصير و هوشيار باشيم تا با لگد دشمن از خواب بيدار نشويم.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين جواد صميمي در جمع پايوران سپاه استان سمنان ضمن تسليت به مناسبت ايام الله محرم الحرام ضمن تأكيد بر بهره گيري هر چه بيشتر از اين ايام و درك و فهم فلسفه عاشورا و انتقال آموزه هاي مهم اين واقعه تاريخي به آيندگان اظهار داشت:‌يكي از اركان و اصول مهم رشد و تعالي ارجاع به گذشته و عبرت گرفتن از تاريخ گذشتگان است.

وي با بيان اينكه عبرت گيري نوعي عبادت است،‌گفت: عبرت گيري كليد بصيرت است.

مسئول تربيت و آموزش عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان با بيان اينكه واقعه عاشورا يكي از حوادث مهمي است كه نياز به مداقه تحليل و بررسي بيشتري دارد، اظهار داشت: اين حادثه بين دو تفكر علوي و يزيدي رخ داد و مسائل و مظاهر و جلوه هايي از عبادت و بندگي و ولايت مداري در يك طرف ميدان و در طرف ديگر ظلم و استكبار و كفر و تبعيت از هواهاي نفس و ماديات پست دنيايي در طرف ديگر ميدان خودنمايي و ظهور و بروز يافت و امروز اين جلوه ها بايد بيان شود و اين تفكرات در جامعه اسلامي بايد براي نسل جوان تبيين شود.

صميمي با اشاره به دشمني هاي فراوان عليه پيغامبران از آدم تا خاتم و ائمه (عليهم السلام) از حضرت علي (ع) تا آخرين نور الهي امام زمان(عج) اظهار داشت: جبهه كفر و نفاق همان هايي هستند كه پس از بيعت با رسول خدا در غدير پشت به ولايت كردند و همانهايي هستند كه آن فجايع و مصائب را در صحنه كربلا به بار آوردند و آنقدر در كفرشان غرق بودند كه روبه روي امام زمان خود حضرت اباعبدالله الحسين(ع) ايستادند و در هنگام رها كردن تير از كمان به سمت ياران حسين به خداوند گفتند اي خدا به شايستگي از ما قبول كن.

وي تصريح كرد:‌كسي كه در زمان ياري امام زمانش بخوابد يا خودش را به خواب بزند قطعا و يقيناً‌با لگد دشمن از خواب بيدار مي شود و كم نبودند افرادي كه در واقعه عاشورا خواب بودند و به ولايت پشت كردند.

مسئول تربيت و آموزش عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان تأكيد كرد:‌امروز بايد همچون ياران حسين(ع) در واقعه عاشورا ولايتمدار باشيم و در پاي اين ولايتمداري تا پاي جان بايستيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار