خبرهای داغ:
با حضور فرماندهی و پاسداران سپاه ناحیه دامغان صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۹۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد حسینیان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دامغان همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان در محل ستاد فرماندهی انتظامی دامغان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه سیدالشهدا(ع)‌ اظهار داشت: ملت ما همواره حافظان مکتب اسلام ناب محمدی بوده و هستند و این‌روزها با سیاه پوشیدن، دادن نذورات، برگزاری محافل باشکوه عزاداری، عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان می‌دهند.

امام جمعه دامغان با گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، 110 شهید والامقام این نیرو در استان و 19 لاله پرپر نیروی انتظامی شهرستان دامغان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی ما نیرویی ولایی و مکتبی است و اقتدار آن سبب اقتدار نظام اسلامی است.

وی وضعیت مطلوب آرامش و امنیت شهرستان دامغان را حاصل تلاش و جان‌فشانی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی عنوان کرد و افزود: کشور ما در بحث امنیت بهترین شرایط را در منطقه دارد و این نعمت بزرگ به برکت خون پاک شهدا و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا است.

حسینیان تصریح کرد امروز به برکت خون پاک شهدا نیروهای نظامی ما دارای  بهترین امکانات و تجهیزات هستند و وجود و طراحی موشک‌هایی با برد بیش از دو هزار کیلومتر نمونه‌ای از این اقتدار و توانمندی بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

اقتدار نیروی انتظامی ضریب امنیت جامعه را افزایش می‌دهد

فرماندار شهرستان دامغان نیز در این مراسم از امنیت به عنوان رکن اصلی توسعه و آرامش هرجامعه یاد و اظهار داشت : نیروی انتظامی با اقتدار کامل در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری فعال دارد و به مطالبات و خواسته‌های مردمی در تمامی زمینه‌ها پاسخ می‌دهد .

علی اصغر مجد اقتدار و امنیت را هدیه بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی به مردم و جامعه دانست و گفت: متأسفانه عده‌ای در جامعه وجود دارند که مخل نظم و امنیت هستند که نیروی انتظامی با این افراد برخورد می کند چون این نیرو با افراد مخل امنیت در سطح جامعه هیچگونه تعارفی ندارد .

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان با بیان اینکه هرچه اقتدار نیروی انتظامی در بحث برقراری امنیت بیشتر باشد ضریب برقراری امنیت در کشور افزایش پیدا می کند، اضافه کرد: نیروی انتظامی با دارا بودن مأموریت‌های متعدد و ارائه کارنامه‌ای شایسته می‌تواند اقتدار خود را در بین مردم حفظ کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها