فرمانده سپاه کردستان

گروهک‌های ضدانقلاب در برابر نیروهای سپاه قدرت عرض‌اندام ندارند

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به ناکامی عملیات یک تیم تروریستی در مریوان، گفت: نیروهای مسلح و بخصوص سپاه کردستان به اندازه‌ای قدرتمند و مقتدر هستند که هیچ‌کدام از گروهک‌های ضدانقلاب توان عرض‌اندام در منطقه را ندارند.
کد خبر: ۸۷۶۱۲۸۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به دنبال شکست‌های پی‌در‌پی و متوالی گروهک‌های ضدانقلاب در استان کردستان و منطقه غرب کشور، بازهم به تحریک کشورهای معاند و آل سعود، به قصد ایجاد ناامنی و به نوعی القای احساس آشوب در منطقه تحرکاتی انجام می‌دهند که هر بار با برخورد نیروهای سپاه مواجه می‌شوند.

اوایل تیرماه امسال هم نیروهای سپاه کردستان در یک عملیات موفق یک تیم 11 نفره اشرار وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب را در منطقه کوهسالان شهرستان سروآباد منهدم کردند و همه اعضای آن را به درک واصل کردند.

به فاصله کمتر از 10 روز از عملیات کوهسالان، دو نفر دیگر از اشرار وابسته به این گروهک‌های ضدانقلاب در اطراف روستای بوریدر سروآباد توسط نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس به هلاکت رسیدند.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به دنبال این همه شکست، دیروز یک تیم تروریستی وابسته به پژاک که از منطقه گلچیدر مریوان قصد ورود به داخل کشور را داشتند، با برخورد نیرومندانه نیروهای سپاه مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.

وی تصریح کرد: پس از فرار سراسیمه این تیم که مسلح به سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین بودند، چند قبضه سلاح از آنها برجای ماند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: امنیت استان کردستان خط قرمز سپاه و نیروهای مسلح و امنیتی است و هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به این امنیت پایدار وارد شود و دشمن باید این را متوجه باشد که خود مردم کردستان اجازه تعدی به مرزهای کشور در این خطه را نمی‌دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار