تا کنون بیش از 1000هزار نفراز طریق این ستاد ثبت نام نموده اند که کار خروج آن ها با هماهنگی نیروی انتظامی و ستاد عتبات دانشجویی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۵۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ناصر بهروز در گفتگوی با خبرنگار ما گفت: در رابطه با پیاده روی اربعین گفت:هدف از پیاده روی اربعین، حضور میلیونی شیعیان است که  می تواند نماد وحدت و بیعت با امام باشد و کربلا امروز نماد وحدت جهانی و نمایش قدرت معنوی و اعتقادی شیعه و بزرگترین اجتماع جهانی می باشد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:به همین منظور جهت تسهیل این سفر معنوی با حضور پرشور دانشجویان در بسیج دانشجویی "ستاد اربعین"  راه اندازی گردید،این ستاد به منظور تسهیل و خروج و هماهنگی برنامه ها در این سفر  برپا شده است.
 وی اذعان کرد:تا کنون بیش از 1000هزار نفراز طریق این ستاد ثبت نام نموده اند که کار خروج آن ها با هماهنگی نیروی انتظامی و ستاد عتبات دانشجویی در حال انجام است.
وی با بیان خدمات رسانی توسط بسیج دانشجویی در سفر اربعین ادامه داد:در این سفر سازمان بسیج دانشجویی در نجف و کربلا خدمات اسکان جهت رفاه دانشجویان در نظر گرفته است، کاروان هایی که تمایل به استفاده از این امکانات را دارند باید از طریق سامانه سقا اقدام به ثبت نام نمایند.
بهروز در پایان افزود:هدف ما تسهیل خروج دانشجویان از کشور می باشد که بتوانند با خیال آسوده در این سفر معنوی شرکت کنند و با این اقدام دیگر نیاز به گذاشتن وثیقه توسط دانشجو نیست.
ارسال نظرات