خبرهای داغ:
به منظور اطلاع رسانی هرچه شایسته تر حضور میلیونی زائران اربعین حسینی و خدمت رسانی موکب مسجد مقدس جمکران به زوّار اربعین حسینی، فراخوانی به منظور همکاری خبرنگاران و پوشش جهانی این مراسم معنوی از سوی مسجد جمکران اعلام شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۳۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امسال برای سومین سال خادمان مسجد مقدس جمکران توانستند بار دیگر خیمه‌ای به نام حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مسیر پیاده‌روی زائران حسینی در ایام اربعین برپا کرده و به خدمت ‌رسانی به عاشقان اباعبدالله(علیه السلام) بپردازند و در مسیر آشنا شدن هرچه بیشتر این جمعیت میلیونی با امام عصر(ارواحنا له فداء) گام بردازند.

آشنا شدن جهانیان با امام حسین(علیه السلام) و اهداف قیام والای ایشان یکی از مقدمات آشنایی مردمان با امام زمان(علیه السلام) و زمینه‌سازی برای ظهور است و اجتماع بزرگ اربعینیان بهترین فرصت برای تلاش در تحقق این مهم.

خادمان مسجد مقدس جمکران با شعار «مع امام منصور» می‌روند تا با برپایی موکب جمکران در دریای بیکران عاشقان حسینی به سهم و توان خود به تحقق این امر مهم بپردازند و بی شک در این مسیر حضور یاوران رسانه‌ای برای ثبت، ضبط و انعکاس لحظات عاشقی امری مهم و حیاتی است.

از این رو مسجد مقدس جمکران از تمام اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، کارگردانان، فیلم‌سازان و مستندگران دعوت می‌کند در انعکاس این حرکت معنوی، حامی خادمان مسجد مقدس جمکران باشند.

اصحاب رسانه و هنرمندان در زمینه‌های مختلف که مایل هستند در این مسیر به صورت افتخاری با هنر و قلم خود یاری‌رسان موکب جمکران باشند، می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 37253417-025 روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تماس گرفته و خود را در این حرکت عظیم سهیم کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها