خبرهای داغ:
شهرستان مانه و سملقان؛

جلسه هماهنگی برای برگزاری روز 13 آبان

کد خبر: ۸۷۷۰۲۳۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش روابط عمومی ناحیه مانه و سملقان صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم ا... ۱۳ آبان ماه شهرستان با حضور اعضای جلسه در محل دفتر معاونت فرمانداری برگزار شد.

 رسول جهاندوست معاون فرماندار در این جلسه پیرامون نامگذاری روز ۱۳ آبان بعنوان روز دانش آموز و روز ملی و جهانی مبارزه با استکبار سخنانی را ایراد و افزود : این نامگذاری بر اساس سه واقع مهم تاریخ انقلاب اسلامی ۱. واقعه ۱۳ آبان سال ۴۳ و تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ۲. ۱۳ آبان سال ۵۷ و تظاهرات دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران که مهمترین عامل این حادثه است. ۳. حادثه ۱۳ آبان سال ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی ، این سه عامل باعث شکل گیری روز جهانی و ملی مبارزه با استکبار در تقویم انقلاب اسلامی ما بوده است.

 جهاندوست در ادامه گفت: با توجه به اینکه ۱۳ آبان ماه امسال نیز مصادف با ایام ماه محرم و صفر است به همین خاطر از اهمیت خاصی برخوردار شده است که این خود نشان از درس گرفتن نسل ما از مکتب حسینی (ع) و تسلیم نشدن در برابر ظلم و استکبار است

گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۵ روز پنجشنبه ۱۳ آبان رأس ساعت ۹:۳۰ از محل چهارراه شهرداری آشخانه آغاز و در مقابل مسجد جامع  آشخانه به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار