کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: چطور می‌توان به کشوری که به بیش از ۵۰ کشور دنیا تجاوز کرده است اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی، در مراسم یادواره شهدای محله سرمزده شهر خلیل آباد که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، بر گسترش عطر و بوی شهیدان با برگزاری این قبیل یادواره ها در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می تواند آثار بسیار خوبی در جامعه داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از عوامل مهم مبارزه با فرهنگ غرب گسترش معنویت است و در این زمینه آموزش و پرورش باید پیش قدم باشد.

حجت الاسلام عابدی، در اولین یادواره شهدای سرمزده خلیل آباد اظهار داشت: اثر معنوی و فرهنگی یادواره شهدا، پخش عطر و بوی فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهید مصونیت به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: اگر ادارات و جامعه رنگ و بوی شهادت بگیرد بسیاری از دغدغه های عناصر دغدغه مند جامعه برطرف می شود.

عابدی در ادامه تصریح کرد: امروزه در سایه ترک امر به معروف و نهی از منکر، در سایه غفلت مسئولان و در سایه برنامه ریزی خیانت‌بار دشمنان وضعیت جامعه، پشت بام ها، عروسی ها و شادی های ما متناسب با یک جامعه شهید داده نیست.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در جنگ نرم اذعان کرد: دست های آلوده غرب و کارگاه‌های زیر زمینی تولید پوشاک به دنبال تولید لباس بی‌حیایی و از بین بردن حیا و عفاف و حجاب از جامعه هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یادواره شهدا مجلس ترحیم نیست، تاکید کرد: عطر و بوی شهید می‌تواند فضای جامعه را عوض کند بنابراین برای شهدا باید با وضو کار کرد.

وی معرفی الگوهای برتر مخصوصاً شهیدان را عامل نجات از دام آثار سوء فضای مجازی دانست و اظهار کرد: گسترش فرهنگ شهادت در جامعه می تواند دغدغه خانواده ها را در دانشگاه ها، جامعه و فضای مجازی برطرف کند.

عابدی با بیان اینکه گسترش فرهنگ بی حیایی یکی از آثار سوء فضای مجازی است، تاکید کرد: یکی از عوامل مهم مبارزه با فرهنگ غرب گسترش معنویت است و در این زمینه آموزش و پرورش باید پیش قدم باشد.

وی اعتماد به آمریکا را یک منکر سیاسی دانست و ابراز داشت: چطور می توان به کشوری که به بیش از ۵۰ کشور دنیا تجاوز کرده است اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حمزه سید الشهدا مشهد در پایان خاطر نشان کرد: حضور در مراسم ۱۳ آبان با توجه به بدعهدی های آمریکا در برجام و زیاده خواهی های آن بسیار مهم است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها