رئيس كمسيون عمران و توسعه شورای شهر تبریز:
رئيس كمسيون عمران و توسعه شورای شهر تبریز در دیدار جمعي از بازاريان تبريز، نقش بازار تاریخی این کلانشهر را در ٢٠١٨ بسيار با اهميت دانست و بر رفع مشكلات آن به عنوان اصلي ترين مقصد گردشگري مسافران تاكيد كرد.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۸۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر، مشاركت همه بازاريان در اجراي اين طرح بزرگ را ضروري خواند و خاطرنشان کرد: توجه به همراهي و رضايتمندي بازاریان بايد در الويت باشد.

وی اظهار داشت: نگاه ويژه شوراي شهر و شهرداري در اين دوره به بازار سرپوشيده تبريز به عنوان يك مجموعه تاريخي باارزش و هويتي، قابل توجه بوده و فارغ از بحث وظايف ميراث فرهنگي، در تلاش است قدم هايي اساسي در ساماندهي بازار بردارد.

شهین باهر، تدوين برنامه آموزش ميزباني با شعار هرتبريزي يك ميزبان براي همه اقشار مردم تبريز به خصوص بازاريان را ضروري عنوان و بیان کرد: در جهت مشاركت مردم در ٢٠١٨ بايد مثلا بازاريان بدانند كه چه بايد بكنند و موضوعاتي همچون تعويض كركره، درب، اصلاح پايه ها و اقداماتي از اين قبيل كه بايد براي همه اقشار به صورت فيلم يا بروشور اطلاع رساني شود تا تبريز به عنوان پايتخت گردشگري جهان اسلام شايستگي هاي خود را ثابت كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها