آذربایجان غربی ،یادواره شهداء حوزه شهید جبارزاده :

عظمت و اقتدارایران اسلامی ثمره ایثارشهدا است

یادواره شهداء با عنوان آبروی محله به همت حوزه شهید جبارزاده سپاه چالدران اتان آذربایجان غربی در مقابل درب منزل شهید اسکندرزاده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۷۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،مراسم یادواره شهداء با عنوان آبروی محله در مورخه ۱۸/۰۸/۹۵ در مقابل درب منزل شهید اسکندر زاده برگزارشد.

 این مراسم که با حضور پر شور بسیجیان محله برگزار و در ابتدا برادر" سید علی اکبر حیدر زاده" فرمانده حوزه شهید جبارزاده شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی گفت: شهداءبرای این آبروی محله هستند که به دستور خداوند متعال لبیک گفته و از جان و مال خود درراه خدا گذشتند ،هجرت را بر ماندن جهت خدمت به دین الهی برگزیدند،آنها رفتند و ازخود گذشتند تا آبروی اسلام و اهل بیت حفظ شود.

 وی در ادامه افزود: به حق که شهداء آبروی محله هستند ،چون آنها برای محله خویش آبرو خریدند ،شهدا جان خویش را به آفریدگار خود فروختند ، قطعا مزد و اجر و ثواب آن را از خود خداوند متعال طلب خواهند کرد .

 فرمانده حوزه شهید جبارزاده در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد : عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و حفظ و حراست ازانقلاب اسلامی که حاصل تقدیم هزاران شهید گلگون‌ کفن است، تنها با تبعیت محض ازولایت‌ فقیه و حرکت در مسیر اهداف نورانی و آموزه‌های شهدا امکان‌پذیرخواهد بود.

 درپایان مداح اهل بیت برادر "صادق کریم پور" به مدح و ثنای شهدای اسلام و انقلاب پرداخت.

تصاویر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار