مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر روستاها خالی شود پشتوانه ملت از بین می‌ رود و خالی شدن روستاها از مردم مسائل اقتصادی و امنیتی ایجاد می‌ کند، گفت: اقدام این بنیاد برای توسعه و آبادانی روستاها موجب ماندگاری دایمی روستاییان شده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۷۴۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، حافظ باباپور افزود: بنیاد مسکن در 37 سال اخیر در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشا خیر و برکات زیادی بوده و موجب تحول عظیم و جلب رضایت عموم و اهالی مردم در بیشتر روستاها شده است.
وی اظهار کرد: زحمات شبانه روزی این نهاد ارزشمند برای عمران و آبادانی روستاها بویژه مقاوم سازی اماکن مسکونی و غیر مسکونی و اجرای طرح هادی در روستاها قابل تحسین است.
باباپور با بیان اینکه این بنیاد عامل مهمی برای نگهداری مردم در روستاهاست، یادآوری کرد: این نهاد انقلابی باید برای ارتقای فرهنگی مردم و ماندگاری دائمی روستائیان در روستاها تلاش کند.
وی بیان داشت: فعالیت‌ های عمران روستایی از مهم ترین و اصلی ترین اقدام های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امور کالبدی و عمران و آبادی روستاهای کشور و استان است و این فعالیت‌ها با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تامین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی برای بهبود شرایط زیست محیطی نقاط روستایی انجام می‌ شود.
باباپور، با اشاره به اینکه تاکنون در 700 روستاهای بالای 20 خانوار استان به طور متوسط 38 درصد طرح هادی اجرا شده و به بهره برداری رسیده است افزود: طرح‌ هادی روستایی علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف را تعیین می کند.
ارسال نظرات