خبرهای داغ:
«نهضت مازنده ایم» با حضور دانشجویان دختر شهرستان جاجرم در مورخه 20آبان 95درراستای ترویج توسعه عمومی فرهنگ اصیل عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۷۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج، نهضت دخترانه «ما زنده ایم» با بهره‌ گیری از کتاب «من زنده ام» خانم معصومه آباد ، با هدف احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلام ، انقلاب و فرهنگ ملی در بین دختران جوان برگزار می‌شود.

شاخص‌های نهضت دخترانه «ما زنده ایم» برگرفته از پیام مقام معظم رهبری و سیره شهدای زن شامل عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت است.

مجتبی شورزاده ارگ مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاجرم در حاشیه این همایش به خبرنگار اعزامی پایگاه خبری جاجرم به مشهد مقدس ابراز داشت: این همایش که به منظور ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله موثر با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، تقویت شجاعت، عفت و مسئولیت در بین دختران جوان، معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و ارزشی در بین دانش‌آموزان دختر، ایجاد زمینه آشنایی و ارتباط دختران دانش‌آموز با الگوهای روز و معرفی الگوهای جامعه پذیر به دانش‌آموزان دختر برای الهام گیری تولید و تکثیر شخصیت‌های تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این نهضت دخترانه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: این همایش با همکاری آستان قدس رضوی و با حضور 40 نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان جاجرم برگزار شد که در ابتدای برنامه حاج آقا ذاکری به سخنرانی پرداختند سپس آقای صفدری از مداحان برجسته مشهد مقدس به اجرای مداحی پرداخت و در پایان نیز از طرف آستان قدس رضوی بسته های فرهنگی به دانشجویان شرکت کننده داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها