استاندار البرز با اعلام سفر ریاست‌جمهوری به این استان گفت: مراسم استقبال روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در محل ورزشگاه مخابرات انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۱۶۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز ،سید حمید طهائی اقدامات انجام شده برای میزبانی از سفر ریاست‌جمهوری را تشریح کرد و اظهار داشت: ابعاد مختلفی از توانمندی‌ها و نیازهای استان پیش از آغاز این سفر به رئیس‌جمهور ارائه شده است و با 90 درصد از وزرا در نهاد ریاست جمهوری ملاقات داشته و دغدغه‌ها و مسائل البرز را در میان گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه سفرهای هیئت دولت عموماً سقف اعتباری و تصمیم‌گیری مشخصی دارند و محدودیت در پروژه‌ها وجود دارد، افزود: یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در انتخاب پروژه‌ها زمان‌بندی اتمام طرح‌ها است که نباید بیش از 3 سال به طول بینجامد و همین امر نیز روند انتخاب پروژه‌ها را گزیده‌تر می سازد.

طهائی با اشاره به اینکه پیشنهادات استان در حوزه‌های متعدد عمرانی، تولیدی و اقتصادی ارائه شده است،گفت: هفته گذشته نیز به همین منظور با وزرا دیدار داشته و پیشنهادات خود را واضح مطرح نموده‌ایم.

استاندار البرز روند استقبال از ریاست‌جمهوری و برنامه‌های سفر را مورد اشاره قرار داد و با اعلام مسیر حرکت کاروان دولت یازدهم در استان بیان کرد: حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت 8:30 روز چهارشنبه 26 آبان‌ماه از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه در محل ورزشگاه مخابرات انجام می‌شود و مراسم استقبال مردمی و دیدار ریاست‌جمهوری با مردم نیز در همین محل است.

استاندار البرز بیان کرد: رسم بر این است که در سفرها مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند، به ابتکار دولت تدبیر و امید، سامانه 111 پل ارتباطی شده است که مردم می‌توانند دغدغه‌های خود را از این طریق با ریاست‌جمهوری در میان بگذارند.

وی اظهار کرد:  1400 نفر به همین منظور در سامانه سامد مستقر هستند که کد رهگیری در اختیار ثبت‌نام شدگان قرار خواهند داد و بدین طریق امکان پیگیری درخواست‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهرستانها نیز میزبان یکی از وزرا یا معاونان ریاست‌جمهور خواهند بود، افزود: شرکت در جلسات شورای اداری شهرستانها و کلنگ‌زنی و آغاز عملیات از برنامه‌های وزرا به‌شمار می‌رود.

طهائی با بیان اینکه به تصمیم ریاست‌جمهوری بخشی از پروژه‌ها بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری از جمله برخی برنامه‌های هیئت دولت در استان البرز  است و در پایان سفر نیز ریاست‌جمهوری در نشست خبری مجموع تصمیمات اتخاذ شده را رسانه‌ای خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها