سمیه غلامی گفت: در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی ریاضی ( usems) که با شرکت هزاران دانش آموز منتخب33 کشور دنیا به میزبانی امارات (دبی) برگزار شد ، دانش آموزان این استان حائز 13 مقام برتر جهانی شدند.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۱۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سمیه غلامی مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار اظهار داشت:  درخشش دانش آموزان البرز در بین دانش آموزان 33 کشور شرکت کننده در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی ریاضی در سطح های مختلف قابل تحسین است.

وی اظهارکرد: تلاش دانش آموزان البرزی در کنار سایر دانش آموزان اعزامی شرکت کننده ازاستان های مختلف کشور سبب شد تا ایران مقام اول جهان را در مسابقات 2016 در دبی کسب کند.

وی بیان کرد: زینب السادات طباطبایی از دبستان شهید سلطانی ، سپهر صدقی ار دبستان بصیرت و مهزیار رضایی از دبیرستان آیت موفق به کسب مقام اول دربیست و یکمین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی ریاضی شدند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار نیما کرمی از دبستان توفیق ، پریا شیخلی از دبستان حضرت فاطمه (س) نیز در این دوره از مسابقات جهانی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

غلامی از خاطره خیاط زاده از دبستان زکیه با کسب مقام اول ، ملینا مهدی زاده از دبستان نرجس و نیکا رستمی از دبستان بهاران نیز که مقام دوم جهانی را در این دوره از مسابقات به دست آوردند.

وی گفت: سید مهدی علوی از مدرسه نمونه دولتی علی ابن ابیطالب (ع) مقام اول ، ثنا بیرامی از دبستان هداوند و سما برهانی از مدرسه نمونه دولتی شهید فلاحی مقام دوم مسابقات جهانی محاسبات ریاضی را کسب کردند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار اظهار کرد: پارسا فرخی از مدرسه استعدادهای درخشان باهنربه مقام اول و سید امیر حسین عسگری تبار از دبستان صیاد شیرازی نیز به مقام سوم را در بیست و یکمین مسابقات جهانی محاسبات ریاضی دست یافتند.

غلامی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی در 21 آبان ماه به میزبانی امارات یادآور شد: این دانش آموزان به همراه یکی از والدین خود با تامین هزینه از سوی خانواده در قالب تیم البرز به همراه دو مدیر اجرایی این مرکز آموزشی در استان به مسابقات جهانی اعزام شدند و برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند.

لازم به ذکر است دانش آموزان البرزی اعزام شده به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ریاضی پس از یک سفر 5 روزه شامگاه روز گذشته به ایران بازگشتند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات