خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۸۰۷۷۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین تاتاری امام جمعه گرمه ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت : شجره طیبه بسیج که بنابر فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد یکی از نهادهای مقدس و تأثیر گذار جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین تاتاری در ادامه با بیان اینکه نگرانی دشمنان اسلام از تقویت بسیج و طرز تفکر بسیجی است گفت : دفاع مقدس بزرگترین تقویت کننده روحیه بسیجی است .

امام جمعه گرمه خاطر نشان کرد: بسیج نهادی است که در شرایط حساس و بحرانی همچون دفاع مقدس و یا فتنه 88 لزوم وجود آن به خوبی احساس می شود و امروز در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی که مرحله صدور انقلاب است شجره طیبه بسیج مستضعفین که به فرمان امام خمینی (ره) در ایران اسلامی تشکیل شد الگو و سر منشاء نیروهای مردمی در کشور های منطقه است ، الگویی که باعث شده است تحولات منطقه به نفع جبهه انقلاب اسلامی رقم بخورد.

خطیب جمعه گرمه با بیان اینکه یکی از پیام های کربلا مبارزه با فرهنگ جاهلیت بود گفت :امرو نیز دشمنان اسلام با جاهلیت مدرن دست به تهدید و تخریب اسلام زده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تاتاری با بیان اینکه استکبار جهانی به شدت از گسترش فرهنگ عاشورا هراس دارد، تاکید کرد: استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد و از آن‌جا که فرهنگ عاشورا، فرهنگ ظلم‌ستیزی است، از نوکرانش در کشورهای مسلمان می‌خواهد تا حتی آیات جهاد را از کتاب‌های درسی حذف کنند تا فرهنگ مبارزه با ستمگران از بین برود.

امام جمعه گرمه با اشاره به حضور میلیونی زائران حسینی در همایش جهانی اربعین در کربلا، گفت: کاروان‌های پیاده اربعین اردوهای تربیتی است که به بهترین وجه ممکن، درس ایمان، ایثار، ولایت‌مداری، مهربانی، خدمت به خلق، صبر، تواضع، اخلاص، نماز اول وقت، توسل به اهل بیت(ع) و درس اتحاد و همبستگی را به شرکت‌کنندگان می‌آموزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها