حسینی در همایش پیاده روی کارمندان بسیجی

تفکر بسیج برگرفته از تفکر نبوی است/حرکات بسیج منطبق با آموزه‌های قرآنی است

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج را در دایرةالمعارف و لغت‌نامه انقلاب اسلامی می‌شود استخراج و پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس  در همایش پیاده روی و تجمع بزرگ کارمندان بسیجی استان که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در سد وحدت سنندج برگزار شد اظهار کرد: بسیج یادآور خاطره ها و حماسه ها  و رشادت ها و جان نثاری های بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیج یک فرهنگ و جریان برگرفته از تفکر نبوی است گفت:  امروز جهان اسلام  با تکفیری ها مواجه شده است که قرآن چندین هزار سال پیش فرموده که آماده باشید و به فرمول اسلام عمل کنید تا موفق باشید امروز بسیج متعلق به یک جناح و زمان و مکان نیست بسیج یک جریان و تفکر اسلامی است که از زمان پیامبر اکرم(ص) تا امروز پایدار است و از آن به عنوان شجره طیبه نام می برند.

 

حسینی در ادامه به فرمان پر خیر و برکت امام خمینی(ره) در راستای تشکیل بسیج در پنجم آذر 58 نیز اشاره کرد و گفت: فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج بر مبنا و اساس آموزه‌های قرآن کریم بود.

 

وی با بیان اینکه با نگاهی به آیات قرآن کریم مفهوم و معنی بسیج را دریافت خواهیم کرد گفت: بسیج را در دایرةالمعارف و لغت‌نامه انقلاب اسلامی می‌شود استخراج و پیدا کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس در ادامه با بیان اینکه ریشه تشکیل بسیج ریشه‌ای برهانی است بیان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که شکوفه‌های آن نوید بهاری سرشار از طراوت و حدیث عشق می‌دهد.

 

حسینی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق شهیدان و شاهدانی است که بر گلدسته‌های آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه همه حرکات بسیج منطبق با آموزه‌های قرآنی است به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بسیج بزرگ‌ترین ضرورت و مصلحت است اشاره کرد و گفت: بسیج راهگشای بسیاری از مشکلات در کشور است.

 

این مقام مسئول در ادامه به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و افزود: ارتباط با خدا، انجام کار برای رضای خدا ،حضور در صحنه، عمل مجاهدانه، گوش به فرمان بودن رهبری و اطاعت امر به فرامین رهبری، استکبار ستیزی، بصیرت، دشمن‌شناسی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

 

ارسال نظرات