گردهمایی بزرگ «انقلابیون جوان» به مناسبت روز قشر بسیج دانشجویی امروز در دانشگاه کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۳۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گردهمایی انقلابیون جوان که امروز با حضور دانشجویان بسیجی در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روز قشر بسیج دانشجویی گفت: امام راحل عظیم الشان ما در دوم آذر ماه سال 67 فرمان تاریخی خود مبنی بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه در دانشگاه ها را با تدبیر و درایت حکیمانه خود صادر کرد چرا که به خوبی میدانستند که بعد از پایان جنگ تحمیلی مراکز مهمی مثل دانشگاه های ما محل و هدف دشمنان خواهد بود.

 

وی افزود: امام راحل در همان پیام تاریخی خود رسالت بسیج دانشجویی در مراکز دانشگاهی را دفاع از اسلام ناب, مقابله با ایادی آشکار و نقاب دار استکبار و دفاع از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی اعلام کردند.

 

وی گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب بسیج برای دشمنان بیم آفرین, برای مردم امید آفرین و برای جوانان شور آفرین است.

 

محمدپناه ادامه داد: بسیج دانشجویی از بدو تشکیل تا امروز علارغم اینکه یک تشکل نظم یافته و دارای سازماندهی خاصی است اما هیچگاه خود را رقیب جریان های متعارف در دانشگاه ها نمی بیند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان تاکید کرد: هر چند بسیج دانشجویی یک تشکل سیاسی است اما خودش را هضم شده در جریان های سیاسی بیرون دانشگاه نمی داند و هیچگاه پیاده نظام احزاب و جریان های سیاسی در دانشگاه و بیرون دانشگاه نخواهد بود.

 

محمدپناه تصریح کرد: امروز رسالت و وظیفه بسیج دانشجویی در مقابل مردم روشنگری صادقانه, در مقابل مسئولان مطالبه گری منصفانه و در مقابلل دشمنان دفاع هوشمندانه است.

 

وی گفت: بسیج دانشجویی پرچمدار اصیل جنبش انشجویی در دانشگاه ها بوده و خواهد بود و همواره نسبت به این مسئله با حساسیت مسائل را دنبال خواهد کرد.

 

محمدپناه با بیان اینکه بسیج دانشجویی محدودیتی برای فعالیت افراد ندارد بلکه هر کس قلبش برای ایران بتپد و دلسوز ایران اسلامی و دوستدار پیشرفت ایران اسلامی باشد عضو بسیج دانشجویی است گفت: بسیج  مزرعه بی حصار است که هر کس که عشق انقلاب و کشور و ایران و دغدغه پیشرفت عمران و آبادانی ایران اسلامی را دارد عضو آن است.
 
در این گردهمایی  به همت بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد از تعدادی از مسولان ادوار گذشته ناحیه بسیج دانشجویی کردستان و فرماندهان سابق حوزه ها و دفاتر بسیج دانشجویی تجلیل شد. 
ارسال نظرات