در گردهمایی«انقلابیون جوان» سالروز تشکیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سقز
نماینده ولی فقیه در سپاه سقز گفت:جامعه‎ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‎گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سید هاشم قاسم پور در گردهمایی«انقلابیون جوان» که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور سقز برگزار شد، ضمن تبریک این ایام با بیان اینکه امام راحل بعد از تشکیل بسیج بیست میلیونی، تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب را صادر کردند، به تشریح مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخت.

حجت الاسلام هاشم پور افزود: تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه، حضور و نقش آفرینی در صحنه های ملی و بین المللی نظام، تبیین و مطالبه گری منویات رهبری در فضای جامعه و دانشگاه و شبکه سازی چهار رسالت بسیج دانشجویی است.


وی اضافه کرد: جامعه‎ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‎گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود.


هاشم پور با اشاره به این که تفکر بسیجی سبب فتح قله‎های پیشرفت در کشور می‌شود، گفت: اردوهای جهادی یکی از مهمترین و زیباترین فعالیت های بسیج دانشجویی در روستاهای محروم و کم برخوردار است که در فواصل زمانی خاص دانشجویان فعالیت خود را انجام داده و می دهند.


وی بسیج را مفهومی عمیق و شور آفرین دانست و افزود: ایمان،اخلاص و فن از خصوصیات دانشجویان می باشد که آنها می توانند با علم، فن آوری و نوآوری یک جامعه را به اوج برسانند و چه بسا کادر و مدیران آینده ما از همین قشر برگزیده می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه سقز به اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره و تأکید کرد: هدف اصلی از برگزاری گردهمایی «انقلابیون جوان» تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز اعلام همبستگی و اتحاد جریان جوان انقلابی در راستای اعتلا و پیشرفت کشور است.

ارسال نظرات