خبرهای داغ:
معاون عمرانی فرماندار مراغه در نشست ستاد بحران این شهرستان با اشاره به برودت هوا در روزهای اخیر و نیز احتمال افت فشار در شبکه گازرسانی مراغه، گفت: مردم و مسئولان با صرفه جویی در مصرف گاز، از آمادگی های لازم برای استفاده از سوخت دوم در منازل، مدارس و ادارات برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نقی مسکینی افزود: مسئولان ادارات خدمات رسان شهری در راستای ارائه خدمات بهتر در فصل سرما، نیازمند همراهی همه آحاد مردم هستند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم در ادارات به ویژه مدارس، واحدهای صنعتی و تولیدی و نانوایی ها برای استفاده احتمالی از سوخت دوم در صورت کاهش فشار گاز در مناطق مختلف شهری و روستایی اندیشیده شده و به این مراکز ابلاغ شده است.

مسکینی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با کاهش میزان مصرف گاز در جهت تامین فشار مورد نیاز برای مصارف خانگی به عنوان اولویت نخست خدمات رسانی در فصل سرما، همکاری مناسبی را در این زمینه دارند.

وی اظهار داشت: نانوایی های شهری برای پخت نان در زمان برودت هوا و افت فشار گاز، از سوخت جایگزین برای این منظور استفاده کرده و نگرانی در خصوص تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

معاون عمرانی فرماندار مراغه تصریح کرد: در روزهای اخیر برخی جایگاه های سوخت گاز( CNG ) شهری به علت مشکل کاهش فشار گاز قادر به ارائه خدمات مناسب به شهروندان نبودند که این مشکل با تلاش مسئولان اداره گاز این شهرستان به زودی مرتفع می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری شرکت نفت و اداره گاز مراغه مشکلی برای تامین گاز مصرفی و در صورت لزوم استفاده از سوخت دوم برای استفاده در مصارف خانگی، اداری و صنعتی وجود ندارد.

نقی مسکینی تصریح کرد: کاهش زمان کاری و مرخصی بیش از 300 نفری کارکنان عادی کار و بخش اداری واحدهای صنعتی آسافلوت و کاوه سودا در روزهای اخیر توسط مدیران این صنایع برای کاهش میزان مصرف و صرفه جویی در گاز مصرفی از اقدامات انجام شده برای مقابله با افت فشار گاز در این شهرستان بوده است.

ارسال نظرات