مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۱۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا بابا شاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در تجمع بزرگ مدافعان حرم بسیجیان شهرستان سنندج اظهار داشت: بسیج حرکتی الهی و خدایی است که جاودانگی و ماندگاری از خصوصیات این حرکت الهی است.

وی حرکت های پیامبران الهی حضرت موسی و ابراهیم(ع) را نمونه ای از حرکت های الهی در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: حکومتی که خدایی شود به بی نهایت وصل شده و ماندگار است که حرکت امام خمینی(ره) از این جمله می باشد.

وی افزود:امام خمینی(ره) 53 سال قبل در سال 41 انقلاب خود را با این آیه قران که برای خدا قیام کنید شروع کردند و چون حرکت امام خمینی(ره) به توان خدا بود طی 15 سال موجب شد قدرت هایی که بر شیطان متکی بودند را به زانو در بیاورد.

حجت الاسلام باباشاهی همه ی اتفاقات در طول انقلاب اسلامی تا پیروزی انقلاب و سقوط رژیم شاهنشاهی، را نشان از انقلاب الهی و خدایی عنوان و اظهار کرد: بعد از آن هم جنگ هشت ساله با حمایت شرق و غرب و 45 کشور از صدام بر کشور تحمیل شد اما امام خمینی(ره) با توکل به خدا و باوجود امکانات کم و با مقاومت، جنگ با پیروزی ایران اسلامی به سرانجام رسید.

وی تشکیل ارتش بیست میلیونی بنا به فرموده امام راحل را یکی دیگر از جلوه های خدایی بودن بیان کرد و افزود: با گذشت زمان مصلحت و برکات این حرکت برای همگان آشکارا شد که اداره کردن جنگ به نحو احسن و پیروزی حق بر باطل و الگو گیری همه مستضعفین جهان از بسیج از جمله این برکات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان در ادامه گفت: راهپیمایی اربعین حسینی را نماد بارز حرکت بسیجیان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی است که متصل به خداست و هر حرکتی که متصل به خدا باشد، توقف بردار نیست.

حجت الاسلام باباشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه مسوولان باید این مهنا و تفکر در ذهنشان باشد که خدمتگزار مردم بخصوص در این منطقه حساس کردستان باشند و خاک پای خانواده‌های شهدا را توتیای چشم خود کنند استانی که شهدای آن مظلومانه به شهادت رسیدند و همیشه مورد آماج توطئه‌های دشمنان هستند.

وی بیان داشت: با وجود بسیجیان و شهدا و خانواده های شهدا امنیت پایدار در کشور و استان برقرار است و مسئولین نباید در راه خدمت به مردم کوتاهی کنند چراحرکتی که خدایی باشد در مسیر خود با نیشخند ملامتگران دچار تزلزل نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان تصریح کرد: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند.

وی افزود: عرصه بسیج عرصه انقلاب است و مقابله بسیج با همه اشکال ضد انقلاب است و هرکس با انقلاب باشد عضو بسیج است.

بسیجی باید به مسائل کلان کشور آگاه باشد

حجت‌الاسلام باباشاهی با بیان اینکه مسؤولان باید خدمتگذار مردم باشند و به کارهای آنان رسیدگی کنند، گفت: گاهی اوقات برخی از زیرمجموعه‌های مدیران ادارات در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و مردم به ناچار به ارگان های نهاد رهبری مراجعه می کنند

وی با بیان اینکه مسئولین باید خدمتگذار مردم باشند زیرا وامدار مردم هستند، افزود:هر کسی که از بیت‌المال حقوق می‌گیرد باید خود را وامدار و خدمتگذار مردم بداند.

حجت‌الاسلام باباشاهی بیان داشت: باید مطالبات رهبری را از مسئولین درخواست و مطالبه کرد که آیا این مطالبه رهبری عملی شده یا نه و چه کاری در این زمینهد از جمله اقتصاد مقاومتی، برجام و.. انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: همه ما باید دشمن شناس باشیم و برای شناخت دشمن دشمن شناسی لازم است چرا که آمریکا و شیطان بزرگ دشمن است.

ارسال نظرات