خبرهای داغ:
حجت الاسلام مقتدایی: بسیج پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود و امام خمینی (ره)از طرف خدا ملهم شده بود و این پدیده را بوجود آورد بدین معنا که سرنوشت انقلاب را به دست جوانان برسد.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی ناحیه مانه و سملقان، در پنجمین روز از هفته بزرگداشت بسیج گلزارمطهر شهیدان شهر آشخانه  با حضورمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه،معاون فرماندار ،فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان ،خانواده های معظم شهدا ءگلباران و عطر افشانی شد.

حجت الاسلام مقتدایی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره با آیه «قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَة أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی…؛ [ای پیامبر!] بگو: شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم و آن اینکه: دو نفر دو نفر و یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید…» (سوره سباء، آیه 46)

این آیه ارجمند قرآن پیام جالبی را در خود نهفته دارد. در این آیه، عصاره پیام آسمانی خداوند در یک مطلب خلاصه شده است «قیام برای خدا». واژه «قیام» در این جا به معنی ایستادن نیست، بلکه به معنی آمادگی، داشتن انگیزه، اراده، تصمیم و اقدام برای انجام کار است.شهداءی ما در این مسیر حرکت کردند و به نتیجه رسیدند.

وی در ادامه گفت :بسیج پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود و امام خمینی (ره)از طرف خدا ملهم شده بود و این پدیده را بوجود آورد بدین معنا که سرنوشت انقلاب را به دست جوانان برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در ادامه افزود انقلاب اسلامی در مرحله چهارم  قرار دارد ابتدا دفاع همه جانبه در برابر دشمن ،گام دوم بازدارندگی گام سوم تهدید در برابر تهدیدها گام چهارم افزایش قدرت دفاعی

مقتدایی در پایان با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظلله العالی گفت:بایدبا عزم راسخ در راه صحیح پیشرفت کشور حرکت کنیم چرا که آمریکایی ها می خواهند همه چیز را بگیرند و هیچ چیزی را ندهند،مذاکره با چنین  دولتی به معنا انحراف از راه صحیح پیشرفت کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها