خبرهای داغ:
جانشین سپاه عاشورا در تجمع بسیجیان مدافع حرم آذرشهر با اشاره به آمادگی نیروی بسیج در کمک به اعتلا و پیشرفت کشور، گفت: استفاده از ظرفیت های بسیج راهگشای مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۷۸۳۴۰۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری، عوامل اصلی پیروزی انقلاب را رهبری حکیمانه امام راحل و حضور مردم در صحنه ی مبارزه با طاغوت دانست.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از حضور در جبهه ها در دوران جنگ تحمیلی، افزود: حضور بسیجیان سلحشور در جبهه ها بود که به توفیق الهی موجب شکست دشمن شد.

قادری با اشاره به وضعیت کنونی کشور و منطقه، بیان داشت: امروز نیز با رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور بسیج در صحنه و در کنار دیگر نیروهای مسلح شاهد امنیتی کم نظیر در کشور هستیم.

وی حضور مردم در صحنه و وحدت و همبستگی میان مردم را راهگشای مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: ما باید ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم و کشور را با تفکر بسیجی به قله های پیشرفت برسانیم.

جانشین سپاه عاشورا با اشاره به حضور رزمندگان اسلام به عنوان مستشار نظامی در جبهه مبارزه با تکفیری ها، تصریح کرد: با تدابیر رهبری ما توانسته ایم تهدیدهای دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان دفع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها