خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
بسیجیان نیروی انسانی عظیم و مخلص، ولایی هستند، که از ابتدای انقلاب تا کنون در مقابل ابرقدرتها ایستاده و با آنان مقابله می‌کنند
کد خبر: ۸۷۸۳۴۶۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان  با پنجمین روز از هفته بسیج، همایش تفکر بسیجی، تداوم عاشورا به همت حوزه شهید صیاد شیرازی سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار گردید.سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد: کارنامه بسیج در دفاع از انقلاب درخشان است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب با هدایت پیامبر گونه خود فرمان تاریخی 5 آذر را صادر کرد، فرمانی که به واسطه آن بسیج، این لشگر مخلس خدا تشکیل گردیئ، بسیجی که  دشمنان از حضورش در صحنه دشمن به لرزه در می آیند و برای دوستان شور و شعف به ارمغان می آورد .

بهرامی ادامه داد: بسیجیان نیروی انسانی عظیم و مخلص، ولایی هستند، که از ابتدای انقلاب تا کنون در مقابل ابرقدرتها ایستاده و با آنان مقابله می‌کنند و دشمن تا دندان مسلح را با حضور و اقتدار خود در تمام صحنه ها خار و ذلیل می‌نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) بیان کرد: بسیج در تمامی شرایط سخت امادگی  مقابله با دشمنان را دارد و ایم مسئله را بارها در شرایط مختلف از جنگ تا فتنه نشان داده است.

بهرامی در پایان یاداور شد: با تقویت روزافزون بسیج در تمامی ابعاد ان شا الله زمینه ظهور امام زمان (عج) رافراهم کنیم تا پرچم اصلی انقلاب را به صاحب  اصلی و برحقش برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها