خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت : همه ملت ایران که دلداده و دوستدار انقلاب هستند بسیجی به شمار می روند
کد خبر: ۸۷۸۳۶۸۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه مانه در خطبه های عبادی – سیاسی  نماز جمعه در خطبه اول هفته شهر پیش قلعه، به بیان سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

امام جمعه مانه در خطبه دوم نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت : همه ملت ایران که دلداده و دوستدار انقلاب هستند بسیجی به شمار می روند.

وی ادامه داد : بسیجی باید علاوه بر تقوا و اخلاق فردی، دارای بصیرت سیاسی باشد و جلو نفوذ دشمن را در تمام عرصه ها بگیرد.

تکمیلی با اشاره به مناسبت روز مجلس نیز بیان داشت: که مجلس خوب مجلسی است که بتواند قوانین خوبی وضع کند و نظارت خوبی نیز بر اجرای آن داشته باشد.

وی گفت:  مجلس باید با تشکیل گروه تحقیق و تفحص، مسئله حقوق های نجومی را که دغدغه مقام معظم رهبری و مردم است را بررسی کند. مجلس باید مسئله رکود و اقتصاد را بررسی کند. مجلس باید نقض برجام را مورد دقت قرار دهد. ولی متاسفانه شاهدیم گاهی اوقات مجلس از رسالت اصلی خودش خارج میشود و به لغو یک سخنرانی که سابقه جنجال آفرینی دارد با این شدت می پردازد. سخنرانی که با وقاحت تمام بیان میکند امام رضا هم اگر می بود در کنسرت شرکت می  کرد!!

امام جمعه مانه با  اشاره به گرامیداشت هفته وقف بیان داشتند : وقف به معنای ماندگار شدن انسان در طول تاریخ است. مردم ما باید در زمینه وقف به وقف های جدید و مورد نیاز، اجرای نیت واقف، شناسایی زمین های موقوفه توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها