همزمان با هفته مبارک بسیج نشست سیاسی با حضور پایوران رسمی ،بسیجیان ووظیفه در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) سپاه چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که با همت معاونت سیاسی سپاه چالدران برگزارشد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در اندیشه حضرت امام (ره) ورهبری معظم ،بسیج نهادی اجتماعی است با ابعاد متعددو صرفا سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ بکار بیاید بلکه نهادی است وسیع وپاسخگوی نیاز های اساسی وحیاتی جامعه .

حجت الاسلام والمسلمین اسلام حلمی با اشاره بر اهم ماموریت های بسیج افزود: مقابله با استکبار یکی از وظایف مهمی است که بر دوش پر صلابت بسیج می باشد که اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان وجهانخواران از آن دور خواهد گردید والا باید هر لحظه منتظر حادثه ای ماند.

وی ادامه داد: در این لحظه وامروز مبارزه با انحرافات ، غارتگری ،اشرافی گری وقیام بر علیه آنان از دیگر وظایف خطیری می باشد که بر گردن بسیج است .وبسیج باید ازآرمانهای انقلاب ومستضعفین دفاع کند که به تعبیر حضرت امام (ره) میقات پابرهنگان است.

اسلام حلمی اضافه کرد: بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی است .وبایستی در جهت مصون ماندن جامعه از ناملایمات وتحرکات شیطانی دشمنان در داخل بسیج هیئت های اندیشه ورز تشکیل گرددتا بسیج وحرکت وماموریت آن بایستی علمی وتجربی وکارآمد باشد.

ارسال نظرات