خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد در اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان:

فرهنگ غنی بسیج، پشتوانه انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد گفت: فرهنگ غنی بسیج و نیروهای مردمی پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و الگویی برای سایر کشورهای جهان هستند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۶۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبر زاده روز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد، افزود: حضور بسیج در صحنه های اقتصادی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی گواه همه تلاش آنها در این مرز و بوم است.

وی اظهار کرد: گروه های بسیجی برای محرومیت زدایی در دورترین نقاط ایران با تمام توان تلاش می کنند و این از اندیشه بسیجی منشا گرفته است.

فرمانده سپاه مهاباد بیان کرد: حضور جوانان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس پشتوانه محکم در شکست رژیم بعث عراق شد و در شرایط کنونی نیز جوانان بسیجی در برابر جنگ نرم و سخت دشمن ایستاده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این اجتماع گفت: حزب الله لبنان بر اساس تفکر بسیجی و با تشکیل نیروهای مردمی موجب شکست رژیم صهیونیستی شد.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: شهید شدن 36 هزار دانش آموز بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت 34 روزه مردم بسیجی خرمشهر برای جلوگیری از ورود نیروهای عراقی به خاک ایران دیگر مصداق بارز فداکاری و ایثار بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهداءآذربایجان غربی همچنین با اشاره به پیاده روی و اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا معلی، ادامه داد: وحدت و نظم کنگره بزرگ اربعین حسینی نشان داد که مدیریت این گونه اجتماع های بزرگ حسن نیت و حسن مدیریت لازم دارد که با آرامش و بهره معنوی به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به سوء مدیریت آل سعود در برگزاری حج ابراهیمی و فاجعه منا، گفت: برگزاری موفقیت آمیز عزاداری های اربعین حسینی در کربلا نشان داد که این اجتماعات به خوبی قابل مدیریت است و سران حکام عربستان و رژیم آل سعود در مدیریت خانه خدا کوتاهی داشته و نیت جنگ ستیزی و اختلاف بین مذاهب را دارند.

مسابقه طناب کشی، بازی های بومی و محلی و اجرای سرود از دیگر بخش های اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد در سالن ورزشی 2 هزار نفری این شهرستان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار