همزمان با هفته مبارک بسیج ،همایش مشترک ائمه جماعات و هیأت أمنای مساجدو فرماندهان پایگاههای حوزه شهری شهید فکری ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در محل مسجد جامع شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۷۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش ابتداء سرهنگ کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ضمن خیر مقدم گوئی به بسیجیان و مسئولین ادارات و نهادها، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شاخصه های اصلی بسیج، اصول پنجگانه را بیان کرد.

کاظمی در ادامه بصیرت را قطب نمای اصلی بسیج عنوان کرد و درزمینه پشتیبانی از محور مقاومت گفت : مدافعان حرم در سخت ترین شرایط از مرز اسلام وحریم اهل بیت (ع) دفاع می کنند و انتظار می رود که خیرین و مردم عزیز با حمایتهای مالی از محور مقاومت پشتیبانی کنند.

در ادامه همایش حجت الاسلام و المسلمین عبدی مدیر حوزه علمیه رسول اکرم (ص) شهرستان تکاب ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج از هیأت أمنای مساجد و روحانیون و ائمه جماعات خواست که به نوجوانان و جوانان توجه بیشتری داشته باشند و مساجد رادر اختیار این قشر با ارزش و آینده ساز قرار دهند و با اخلاق حسنه و رفتار صحیح با نوجوانان و جوانان رفتار کنند. وی گفت : فرماندهان پایگاهها با همکاری هیأت أمنا وروحانیون باید جوانان را جذب مساجد کنند که این امر باعث پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و معضلات اخلاقی و اجتماعی خواهد شد.

در ادامه همایش فرماندار شهرستان تکاب آقای ثقفی نیز ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را قشری عظیم متعلق به ایران و جهان اسلام دانست وگفت: تمامی موفقیت ها و فعالیتهای کشور با حضور بسیج و بسیجیان میسر می شود ودفاع از حرم اهل بیت و جنگ در جبهه مقاومت اسلامی بر علیه معاندان اسلام را تفکرو حرکت بسیجی دانست و حضور بسیجیان را در دفاع از اسلام و آرمانهای مقدس اسلامی ستود.

ثقفی در ادامه افزود: اگر مدافعان حرم نبودند و در سوریه نمی جنگیدند ما باید این هزینه را در داخل کشور متحمل می شدیم . فرماندار تکاب در پایان تقویت قدرت بسیج و پایگاههای بسیج در مساجد را خواستار شد و گفت: نباید روحیه شهادت طلبی و رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس فراموش شود و این روحیه ایثار باید به نسل جدید و آیندگان منتقل شود.

در پایان این همایش با حضور مسئولین شهر ازخادمین مساجد و خیرین و حامیان مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی توسط حوزه شهید فکری تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات