خبرهای داغ:

کارکنان ناحیه مقاومت شوط با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج، کلیه کارکنان ناحیه مقاومت شوط به همراه جمعی از بسیجیان با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۸۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مهدی رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اهمیت بسیج بیان کرد: بسیج یک اداره یا نهاد و یا سازمان خاصی نیست، بسیج خود مردم هستند.

وی در ادامه به برنامه‌های ناحیه شوط در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج هم به‌مثابه سنبل بسیج در حال خدمت‌رسانی به بسیجیان هستند و برنامه‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود برای گرامی داشت و تقدیر از زحمات مردم عزیز در طول این 38 سال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط در ادامه از وام‌های اقتصاد مقاومتی به مبلغ 5 میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی در سطح شهرستان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های اقتصادی ناحیه شوط در طول هفته بسیج خبر داد.

رضوی خاطرنشان کرد: در روز 5 آذر روز بسیج مستضعفین تجمع بسیجیانرا تحت عنوان مدافعان حرم را داریم که از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و به نماز جمعه ختم خواهد شد و مکان این مراسم نیز در مسجد جامع خواهد بود.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد هاشمی، امام‌جمعه شهرستان شوط ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلابی است. همان‌طور که درجه اهمیت آن بالاست لزوم شناخت آن‌هم بسیار زیاد است.

وی در ادامه افزود: شناخت بسیج از دو بعد درونی و بیرونی اهمیت دارد؛ اولاً خود بسیجیان باید بدانند بسیج چیست و بسیجی کیست تا به یک بسیجی حقیقی تبدیل شوند و خود را به استانداردها نزدیک سازند. ثانیاً دیگران هم بسیج را بشناسند و سوءتفاهم‌ها رفع گردد.

امام‌جمعه شهرستان در پایان سخنانش ضمن قدردانی از زحمات بسیجان به ارزش بسیج در جامعه بیان کرد:بسیج پشتیبان و حافظ ارزش‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره در خط ولایت قرار دارد و باید تمامی مسئولان و دولتمردان ما بسیجی‌وار زندگی کنند و اندیشه و تفکر بسیجی داشته‌باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار