خبرهای داغ:

افتتاح دو طرح محرومیت زدایی در روستای تازه قلعه بوکان

دو طرح عمرانی با اعتبار یک میلیارد و 270 میلیون ریال به مناسبت هفته بسیج در روستای تازه قلعه بخش مرکزی شهرستان بوکان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۹۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دو طرح عمرانی با اعتبار یک میلیارد و 270 میلیون ریال روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در تازه قلعه بخش مرکزی شهرستان بوکان افتتاح شد.

در این آیین که با حضور فرمانده سپاه بوکان، بخشدار بخش مرکزی، رئیس دادگستری و دادستان، جمعی از مسئولان شهرستان و همچنین مردم روستای تازه قلعه بوکان برگزار شد خانه عالم و همچنین یک باب خانه ایتام به نیابت از 7 پروژه دیگر سطح شهرستان به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح این دو پروژه که در مسجد روستای تازه قلعه برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه، دغدغه اصلی بسیج، خدمت به محرومان و محرومیت زدایی است، گفت: بسیج مرد عمل برای همه حوزه ها است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری افزود: همه مردم خود شاهد هستند که در این منطقه فرزندان این آب و خاک که تنها هدفشان خدمت و برقراری امنیت بود چگونه توسط گروهک های تروریست و منحله و فریب خوردگان استکبار به خاک و خون کشیده شده اند.

مظاهری ادامه داد: با تمام این مشکلات، نیروهای بسیجی، دست از خدمت رسانی و تلاش برای برقرای امنیت برداشتند و اکنون خوشبختانه مردم شاهد امنیتی پایدار و همچنین رفع محرومیت های تاریخی در این منطقه هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بی گمان حضور بسیج باعث شده تا کشور از هر آسیبی به دور بماند و از افتخارات بسیج، خدمتگزاری به مردم بویژه در مناطق محروم است.

در ادامه این برنامه یزدان پناه بخشدار بخش مرکزی بوکان هم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب مردمی قرن 21 است که مردم در آن نقش اصلی و سازنده ای دارند.

وی ادامه داد: در قرن 21 چندین انقلاب در سطح جهان روی داد که همگی یا در نهایت شکست خوردند و یا از مسیر خود منحرف شدند ولی انقلاب ایران با وجود رهبری همچون حضرت امام (ره) و همراهی مردم از تمام مشکلات و دسیسه ها عبور کرد و اکنون با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مردم جهان شاهد ایرانی امن و مقتدر هستند.

یزدانپناه افزود: در انقلاب ایران رکورد های زده شده که جهان را متحیر خود کرده است از جمله تامین امنیت بیش از 26 میلیون نفر در مراسمات اربعین حسینی(ع) در کربلا و همچنین حضور 12 میلیونی مردم در مراسم ارتحال حضرت امام که همگی نشان از دلبستگی مردم به انقلاب اسلامی است.

وی همچنین بسیج را برخاسته از بتن مردم دانست و عنوان کرد: بسیج بی گمان پشتوانه انقلاب است که توانسته نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل بسیاری از دشمنی ها بیمه کند.

لازم به ذکر است این دو پروژه به نیابت از 7 پروژه دیگر مناطق محروم شهرستان بوکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 270 میلیون ریال ساخته و به بهره برداری رسیده است.

زیربنای خانه عالم 170 متر و با اعتبار بالغ بر 720میلیون ریال با بهره‌گیری از کمک های مردمیاری سپاه بوکان و همچنین کمک‌های مردمی روستا تازه قلعه انجام شده است.

همچنین خانه ایتام روستا نیز با مبلغی بالغ بر 550 میلیون ریال در مساحتی 100 متر مربع از اعتبارات سپاه بوکان، کمیته امداد و همچنین کمک های مردمی احداث شده است.

ارسال نظرات