خبرهای داغ:

40 گروه جهادی مهاباد با 20 میلیارد ریال طرح های محرومیت زدایی اجرا کردند

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد گفت: 40 گروه جهادی مهاباد امسال با 20 میلیارد ریال هزینه طرح های محرومیت زدایی را اجرا کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۹۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده اظهار کرد: گروه های جهادی امسال در انجام طرح های عمرانی و محرومیت زدایی از منطقه از جمله دهستان ها و منطقه 'منگور شرقی' اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی افزود: ساخت پل روستایی 'گردشیلان' و ساخت پل روستای 'بیرم' توسط بسیج سازندگی سپاه مهاباد و با همکاری بسیج ادارات و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار از جمله دیگر طرح های به اتمام رسیده در منطقه است.

سردار رنجبرزاده بیان کرد: افتتاح 2 باب خانه مددجویی روستایی در روستای 'کوران' بخش خلیفان و ساخت پل منگور از دیگر طرح هایی است که در اردوهای جهادی یا توسط بسیج سازندگی سپاه مهاباد با همکاری سایر دستگاه ها اجرا شده است.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد همچنین امسال در خصوص تعداد بسیجیان اعزام شده برای بازدید از مناطق عملیاتی راهیان نور اقشار گفت: 35 هزار نفر از اقشار مختلف بسیجیان به این مناطق اعزام شدند.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز در حال انجام بوده و امسال تا کنون بیش از 30 هزار دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی شهرستان مهاباد اعزام شدند.

وی اضافه کرد: راهیان نور دانش آموزی تا 15 آذر ادامه خواهد داشت و امسال برای بازدید 45 هزار دانش آموز برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به همکاری و مشارکت مناسب مردم در پایگاه های بسیج و طرح های محرومیت زدایی، گفت: بیش از 46 هزار بسیجی در شهرستان مهاباد فعالیت می کنند که از این تعداد 18 هزار و 600 نفر عضو فعال بسیج هستند.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: حدود 130 پایگاه شهری، روستایی، محلات و دانش آموزی در سطح شهرستان مهاباد فعالیت دارند.

ارسال نظرات