خبرهای داغ:
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان عنوان کرد:
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگاران، خبر از افتتاح و فعال سازی چهارمین ایستگاه سازمان، در فاصله کمتر از چهار ماه پس از افتتاح ایستگاه 3 شهرک فرهنگیان داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگاران، خبر از افتتاح و فعال سازی چهارمین ایستگاه سازمان، در فاصله کمتر از چهار ماه پس از افتتاح ایستگاه 3 شهرک فرهنگیان داد.

صلاح شریف سوری در باره جزئیات این خبر گفت: با نظر و بازدید سرپرست محترم شهرداری در روز گذشته از ساختمان ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان کاوه ضلع جنوبی پارک اندیشه دستور بر فعال سازی و تهیه امکانات در اسرع وقت داده شده که در یک ماه آتی این امر میسر گردد.

وی همچنین افزود: با توجه به مسافت بین مناطق اسلام آباد، علی آباد، کوی اندیشه وکانی باقر با دیگر ایستگاه های سازمان و همچنین کم کردن زمان اعزام و رسیدن به محل حادثه در این مناطق با توجه به ترافیک زیاد و وسعت منطقه و نیز رسیدن به تایم استاندارد جهانی حضور در محل حادثه فعال سازی ایستگاه برای این منطقه امری ضروری بوده که خوشبختانه با درایت و تلاش سرپرست محترم شهرداری، دستورات لازم از سوی ایشان صادر شد.

این مسئول بوکانی در پایان اعلام کرد : وجود این ایستگاه در منطقه می تواند در صورت وقوع حوادث با توجه به کم شدن زمان رسیدن به محل در امر امداد رسانی شهری و همچنین روستایی و جاده پر ترافیک بوکان میاندوآب امری مفید ، و نیز مثمر ثمر واقع شود.

ارسال نظرات